اسکار دی‌ کاپریو فروش فرفره را بالا برد

هر چند اسکار دی‌کاپریو به فیلم «سرآغاز» ربطی ندارد، اما در هر حال موجب شده تا توجه به فیلم‌های قبلی او هم بیشتر شود و در این میان فروش فرفره را که به عنوان «توتم» در فیلم «سرآغاز» مطرح بود، بالا ببرد. جالب این که قیمت متوسط این فرفره‌ها ۳۲ پوند است و برخی از …

هر چند اسکار دی‌کاپریو به فیلم «سرآغاز» ربطی ندارد، اما در هر حال موجب شده تا توجه به فیلم‌های قبلی او هم بیشتر شود و در این میان فروش فرفره را که به عنوان «توتم» در فیلم «سرآغاز» مطرح بود، بالا ببرد.

اسکار دی‌ کاپریو فروش فرفره را بالا برد

جالب این که قیمت متوسط این فرفره‌ها ۳۲ پوند است و برخی از آنها حتی ۶۰ تا ۷۵ پوند نیز به فروش می‌روند و از موادی ساخته شده‌اند که می‌توانند تا ۱۰ دقیقه بدون افتادن، بچرخند.

این فرفره‌ها با مهندسی بالا ساخته شده‌ا‌ند و ماشین‌هایی به ارزش ۳۵۰ هزار پوند، آنها را تراش می‌دهد.

در فیلم «سرآغاز» شخصیتی که دی‌‌کاریو نقش او را بازی می‌کرد، با یک تیم متخصص، رویاهای مردم را مدیریت می‌کرد و این مساله به جاسوسی شرکت‌ها بزرگ ارتباط داشت. او از یک «توتم» استفاده می‌کرد تا بین جهان رویا و واقعیت بتواند تمیز قائل شود و این وسیله همین فرفره بود.

اسکار دی‌ کاپریو فروش فرفره را بالا برد

اگر او در جهان واقع بود، فرفره بالاخره می‌افتاد، اما در دنیای رویا برای همیشه به چرخش خود ادامه می‌داد.

چنین امری هر چند در واقعیت ممکن نیست اما فرفره‌هایی ساخته شده‌اند که قیمتشان به ۵۰۰ پوند هم می‌رسد و می‌توانند ۲۰ دقیقه بچرخند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا