جنیفر لارنس مثل قابلمه تفلون می‌ماند

شما حق انتخاب دارید که ببینید بازی در یک فیلم، آن هم با حقوق کمتر از مردان، ارزشش را دارد یا نه. این به آن معنا نیست که از وجود چنین وضعیتی خوشحالم.  ایمی آدامز در این مصاحبه گفته است شایعه گریه اش سر صحنه فیلمبرداری کلاهبرداری امریکایی حقیقت دارد و دیوید اوراسل اشکش را …

شما حق انتخاب دارید که ببینید بازی در یک فیلم، آن هم با حقوق کمتر از مردان، ارزشش را دارد یا نه. این به آن معنا نیست که از وجود چنین وضعیتی خوشحالم.

جنیفر لارنس مثل قابلمه تفلون می‌ماند
 ایمی آدامز در این مصاحبه گفته است شایعه گریه اش سر صحنه فیلمبرداری کلاهبرداری امریکایی حقیقت دارد و دیوید اوراسل اشکش را سر صحنه در می آورده است. آدامز گفته است: من واقعا سر صحنه فیلمبرداری وضعیت اسفباری داشتم. نمی گویم همیشه، اما اکثر مواقع این طوری بود.جنیفر به این مساله توجهی نداشت. او مثل قابلمه تفلون می ماند. من اما این طوری نیستم. البته دوست هم ندارم ببینم با دیگران بدرفتاری می شود. این کار برایم قابل قبول نیست.
 ایمی آدامز در این مصاحبه گفت: برای من زندگی از فیلم مهم تر است. این تجربه واقعا به من یاد داد چطور محیط کار و خانه ام را از هم جدا نگه دارم، چون با خودم فکر می کردم نباید این تجربه را به خانه ببرم و به دخترم منتقل کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا