«دودکش ۲» به «پادَری» تغییر نام داد

سریال «دودکش» به کارگردانی محمد حسین لطیفی پیش از این با حضور بازیگرانی چون هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی … روی آنتن رفته بود و لطیفی بار دیگر با همین گروه بنای تولید سریال دیگری را فراهم کرد که موقتا «دودکش ۲» نام داشت. «دودکش ۲» به «پادَری» تغییر …

سریال «دودکش» به کارگردانی محمد حسین لطیفی پیش از این با حضور بازیگرانی چون هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی … روی آنتن رفته بود و لطیفی بار دیگر با همین گروه بنای تولید سریال دیگری را فراهم کرد که موقتا «دودکش ۲» نام داشت.

«دودکش ۲» به «پادَری» تغییر نام داد

«پادری» این روزها در منطقه لواسان تصویربرداری را به نیمه رسانده و همزمان رضا بهارانگیز تدوین را به عهده دارد. یکی از نکات جالب توجه تازه ترین مجموعه لطیفی طرح مسابقه «دوداسمش» است که برگزارکنندگان از مخاطبان می خواهند با استفاده از ویدئوهای خلاقانه ارسالی، تیتراژ این مجموعه را طراحی کنند تا به صاحبان آثار منتخب جوایز ارزنده‌ای اهدا شود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است. فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد. او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می‌دهد.

هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، مجید یاسر، ابراهیم آبادی، شهین تسلیمی فریبا طالبی، ابراهیم آبادی، کریم قربانی، صدرالدین حجازی، آتیه جاوید، نصرت میرعظیمی، مهدی دانایی مقدم، حسین قاسمی فرد، حسام خلیل نژادی، جوادجوینده میرزا، سید جلال طباطبایی، علیرضا درویش، جهانگیر اژدری، مجید خدایی، مجتبی اکبری نژاد، محمد رضا نیلی، سعید فکری و بازیگر خردسال زینب فلاحت پیشه در این مجموعه حضور دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا