دیالوگی که رقابت های انتخاباتی را داغ کرد

در جریان آخرین مناظره دموکرات ها در فلینت میشیگان، هیلاری کلینتون از یکی از دیالوگ های معروف سریال ابرقهرمانی شبکه CW استفاده کرد. اگرچه رسانه ها در حال ارزیابی این موضوع هستند که این جمله اتفاقی بر زبان کلینتون آمده یا با برنامه قبلی بوده اما به هر حال مخاطبان او یاد دیالوگ مشهور الیور …

در جریان آخرین مناظره دموکرات ها در فلینت میشیگان، هیلاری کلینتون از یکی از دیالوگ های معروف سریال ابرقهرمانی شبکه CW استفاده کرد. اگرچه رسانه ها در حال ارزیابی این موضوع هستند که این جمله اتفاقی بر زبان کلینتون آمده یا با برنامه قبلی بوده اما به هر حال مخاطبان او یاد دیالوگ مشهور الیور کویین/ کماندار سبز در سریال «کماندار» افتادند. وقتی این ابرقهرمان سبز پوش به دشمنانش که باعث فساد شهر شدند می گوید: «تو شهر را ناامید کردی».

دیالوگی که رقابت های انتخاباتی را داغ کرد
کلینتون که در جریان مناظره به سیاست مداران محلی فلینت در میشیگان انتقاد داشت، آنها را در بحران اخیر آب این منطقه ناکار آمد توصیف کرد. کلینتون گفت:« آنها این شهر را نا امید کردند.»
حالا همه در کمپین های انتخاباتی خانم دموکرات این موضوع را برجسته کرده اند و از کلینتون با عنوان قهرمانی که می تواند ما را از مشکلاتمان نجات دهد، یاد می کنند. جالب آن که در فصل چهارم سریال «کماندار» هم الیور کویین نامزد شهرداری استارلینگ سیتی شده و کمپین انتخاباتی به راه انداخته است.
کلینتون که بزرگ ترین نماینده حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد بود از خیلی قبل‌تر با پشتوانه نیروی بزرگی چون هالیوود خودش را برای کرسی ریاست کاخ سفید آماده می‌کند. پیش از این هم هالیوودی ها با برنامه‌های تجمیع منابع، مبالغ هنگفت مالی به وی کمک کرده بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا