یارانه اسفند، فردا واریز می‌شود

همچنین براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، مبلغ یارانه این مرحله نیز مانند ماه‌های گذشته برای هر فرد ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و قابل برداشت است. به گفته رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها، از ابتدای اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها در اواخر سال ۸۹ تا پایان بهمن ماه امسال، …

همچنین براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، مبلغ یارانه این مرحله نیز مانند ماه‌های گذشته برای هر فرد ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و قابل برداشت است.

به گفته رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها، از ابتدای اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها در اواخر سال ۸۹ تا پایان بهمن ماه امسال، نزدیک به ۲ تریلیون و ۲۰۰ هزار میلیارد ریال به حدود پنج میلیارد نفر یارانه‌ بگیر پرداخت شده و این رقم نزدیک به بودجه عمرانی پنج سال کشور است.

اکبر ایزدی تصریح کرد: یک تریلیون و ۶۰۰ هزار میلیارد ریال یارانه پرداختی از محل اصلاح قیمت‌ها بوده و ۵۳۰ هزار میلیارد ریال نیز از محل بودجه عمومی مصوب توسط مجلس شورای اسلامی و ۵۷ هزار میلیارد ریال توسط دولت قبل از بانک مرکزی استقراض شد؛ ضمن اینکه بهمن ماه امسال به تعداد ۷۵ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۸۲۹ نفر یارانه پرداخت شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا