جان اسنو در فصل ششم «بازی تاج و تخت»

  کیت هرینگتون بازیگر بریتانیایی نقش جان اسنو در گفت‌وگویی با تایم‌اوت لندن در پاسخ به این پرسش گفت که جان اسنو یقینا به سریال بازمی‌گردد، اما مرده بازمی‌گردد.   این بازیگر درباره حضور خود در فصل ششم سریال گفت که در برخی صحنه‌های فصل ششم به صورت مرده ظاهر شده است. او پیش از …

حضور جان اسنو در «بازی تاج و تخت» ادامه دارد

 

کیت هرینگتون بازیگر بریتانیایی نقش جان اسنو در گفت‌وگویی با تایم‌اوت لندن در پاسخ به این پرسش گفت که جان اسنو یقینا به سریال بازمی‌گردد، اما مرده بازمی‌گردد.

 

این بازیگر درباره حضور خود در فصل ششم سریال گفت که در برخی صحنه‌های فصل ششم به صورت مرده ظاهر شده است. او پیش از این نیز گفته بود که دیگر در این سریال حضور نخواهد داشت.

 

پس با توجه به گفته‌های هرینگتون یک چیز کاملا مشخص است، هرینگتون در فصل جدید هم بازی کرده است اما در نقش یک مرده. البته او در مصاحبه‌های خود همواره اعلام کرده درباره این که پیکر بی‌جان جان اسنو در چه قسمتی از فصل جدید ظاهر می‌شود، چیز زیادی نمی‌داند.

 

این‌بار علاوه بر هواداران، منتقدان و خبرنگاران نیز باید تا زمان شروع پخس سریال در ۲۴ آوریل منتظر بمانند، تا از داستان «بازی تاج و تخت» آگاهی یابند. تا اینجای کار تنها می‌دانیم که چند فریم از جان اسنوی مرده را در فصل ششم خواهیم دید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا