وساطت برای پس گرفتن شکایت از قاضی‌پور

روز گذشته در صحن علنی مجلس خبرنگاران پارلمانی مشاهده کردند که سید محمود نبویان نماینده تهران و حسن کامران نماینده اصفهان، قاضی‌پور را به حضور نمایندگان زن مجلس بردند. زهره طبیب‌زاده نوری و لاله افتخاری نمایندگانی بودند که روز گذشته با وساطت نبویان و کامران برای لحظاتی  با نماینده ارومیه سخن گفتند. فاطمه رهبر، دیگر …

روز گذشته در صحن علنی مجلس خبرنگاران پارلمانی مشاهده کردند که سید محمود نبویان نماینده تهران و حسن کامران نماینده اصفهان، قاضی‌پور را به حضور نمایندگان زن مجلس بردند.

زهره طبیب‌زاده نوری و لاله افتخاری نمایندگانی بودند که روز گذشته با وساطت نبویان و کامران برای لحظاتی  با نماینده ارومیه سخن گفتند. فاطمه رهبر، دیگر نماینده مجلس در همین باره به «ایران» گفت که قاضی‌پور از روز دو شنبه که مطلع شد برای شکایت از وی امضا جمع می‌کنیم، برای عذرخواهی پیش ما آمد و گفت که منظورش نمایندگان زن اصولگرای مجالس هفتم، هشتم و نهم نبوده و مخاطبش برخی افراد در حوزه انتخابیه بوده است.

رهبر افزود: «اما مطالب منتشر شده از او به همراه فایل صوتی‌اش کاملاً واضح است و قاضی‌پور باید در همان سطح که سخنانش در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب یافته است، جبران مافات، تکذیب و عذرخواهی کند.» او گفت: «شکایت نمایندگان زن مجلس از نماینده ارومیه روز دوشنبه به دادستانی کل کشور تحویل شده و نسخه‌ای هم به «کمیسیون اصل ۹۰»، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و رئیس مجلس ارسال شده است.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا