تغییر رزولوشن صفحه نمایش و اجرای راحت تر بازی ها با Resolution Changer (نیازمند روت)

موبنا- خوشبختانه در سال‌های اخیر اندازه و رزولوشن صفحه‌نمایش‌های موبایل به استاندارد خوبی رسیده است و دیگر کمتر گوشی جدیدی را مشاهده می‌کنیم که دارای صفحه‌نمایش کوچکتر از ۴ یا ۵ اینچ باشد. اما نکته‌ای که وجود دارد رابطه‌ی اندازه با رزولوشن صفحه‌های نمایش است؛ به طوری که گوشی‌های ساخته شده در یکی دو سال اخیر با …

موبنا- خوشبختانه در سال‌های اخیر اندازه و رزولوشن صفحه‌نمایش‌های موبایل به استاندارد خوبی رسیده است و دیگر کمتر گوشی جدیدی را مشاهده می‌کنیم که دارای صفحه‌نمایش کوچکتر از ۴ یا ۵ اینچ باشد. اما نکته‌ای که وجود دارد رابطه‌ی اندازه با رزولوشن صفحه‌های نمایش است؛ به طوری که گوشی‌های ساخته شده در یکی دو سال اخیر با وجود آنکه ممکن است همان سایز ۴ اینچ گوشی‌های چند سال پیش را داشته باشند، اما به لطف رزولوشن بالاتر دارای کیفیت بهتری هستند و از نمایش جزئیات بیشتری پشتیبانی می‌کنند. اگر تا به حال تجربه‌ی کار با یکی از این گوشی‌های قدیمی را داشته باشید حتما برایتان پیش آمده است که هنگام اجرای یک بازی، به دلیل پایین بودن رزولوشن گوشی نسبت به پیش‌نیاز بازی، تصویر بازی را به صورت زوم شده مشاهده کنید. این موضوع در بسیاری مواقع انجام بازی مورد نظر را غیر ممکن می کرد؛ اما یک تیم توسعه‌دهنده، با نشر اپلیکیشن جالب و کاربردی Resolution Changer توانسته چنین مشکلی را یک بار برای همیشه حل کند.

تغییر رزولوشن صفحه نمایش و اجرای راحت تر بازی ها با Resolution Changer (نیازمند روت)

این اپلیکیشن که برای کارکرد نیاز به اندروید ۴ و دسترسی روت دارد، قادر است تا رزولوشن صفحه‌نمایش شما را تغییر دهد تا بتوانید به سادگی به انجام بازی‌های مورد نظر خود بپردازید. برای درک بهتر کارایی این اپلیکیشن بهتر است نگاهی به تصویر بالا کنید که چگونه در یک گوشی یکسان، فضای بازتری از بازی‌ها را در اختیار خواهید داشت. البته برعکس این شیوه نیز امکان‌پذیر خواهد بود و می‌توانید بازی‌هایی که از گوشی‌های قدیمی تر برای اندروید پورت شده‌اند و به صورت FullScreen اجرا نمی‌شوند را با کاهش رزولوشن صفحه‌نمایش، به صورت تمام صفحه در اختیار داشته باشید. برای دانلود این اپلیکیشن جالب و کاربری که به صورت رایگان منتشر شده است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود از مایکت
دانلود از گوگل پلی استور
منبع:زومیت|نویسنده:حمیدرضا مالکی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا