هواوی دعوتنامه مراسم ۱۸ فروردین را ارسال کرد؛ منتظر خانواده P9 باشید

موبنا- اما این مراسم به عقب افتاده و امروز دعوتنامه‌ای از طرف این شرکت منتشر شده که زمان و مکان برگزاری مراسم رونمایی از گوشی هوشمند پرچم‌دار این شرکت را نشان می‌دهد. ظاهرا مراسم هواوی با تاخیری نزدیک به یک ماه برگزار می‌شود و قرار است ۶ آپریل در لندن رسما پرچم‌دار این شرکت رونمایی …

موبنا- اما این مراسم به عقب افتاده و امروز دعوتنامه‌ای از طرف این شرکت منتشر شده که زمان و مکان برگزاری مراسم رونمایی از گوشی هوشمند پرچم‌دار این شرکت را نشان می‌دهد.

ظاهرا مراسم هواوی با تاخیری نزدیک به یک ماه برگزار می‌شود و قرار است ۶ آپریل در لندن رسما پرچم‌دار این شرکت رونمایی شود. اما بگذارید نگاهی به تصویر این دعوتنامه بیندازیم و ببینیم هواوی قصد دارد چه چیزی درباره این مراسم در همین تصویر دعوتنامه به ما بگوید.

P9

از بالا علامت عجیبی به شکل OO# می‌بینیم که احتمالا اشاره به دوربین دوگانه این پرچم‌دار دارد و در پایین آن جمله «تغییر راهی که دنیا را تماشا می‌کنید» نقش بسته است که خیال ما را بیشتر درباره‌ی دوربین دوگانه این دستگاه راحت می‌کند. از آنجایی که دو علامت گرد در کنار هم قرار گرفته‌اند شاید اشاره به چشم‌ها دارند؛ اما اگر آن را با عبارت پایینی ترکیب کنید، اشاره‌ی هواوی به دوربین دوگانه محتمل‌تر به نظر می‌رسد. در بخش پایین‌تر عبارت «تاریخ را ذخیره کن» و در پایین‌تر از آن، زمان برگزاری این مراسم قابل مشاهده است. انتظار داریم در این مراسم دستگاه‌های P9، P9 Lite، P9 Special Enhanced و البته P9 Max رونمایی شوند.

از مشخصات P9 Lite می‌توانیم به نمایشگر ۵ اینچی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۰، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد. اما پرچم‌دار اصلی هواوی نمایشگری ۵.۲ اینچی دارد که به سیستم روی چیپ Kirin 950 مجهز شده است. این دستگاه بالا‌رده از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی برخوردار است. نسخه‌ی P9 Special Enhanced هواوی هم نمایشگری ۶.۲ اینچی و پردازنده‌‌ی Kirin 955 خواهد داشت. این نسخه‌ی خاص از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی نیز برخوردار است. در نهایت P9 Max نمایشگری ۶.۸ اینچی با پردازنده‌ی Kirin 955 دارد که در کنار آن ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی قرار گرفته است.

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا