ازدواج با زنان جوان برای سرقت‌های طلایی

موبنا – این مرد تاکنون به ٣ ازدواج و سرقت از زنانش اعتراف کرده، این درحالی است که تیم قضائی با شکایت‌های بیشتری روبه‌رو هستند. ٢١ شهریورماه یک سرقت خانه در فرجام- خیابان سراج به کلانتری ١٢٦ تهرانپارس اعلام شد؛ با حضور ماموران کلانتری در محل، زن جوانی در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت که …

موبنا
این مرد تاکنون به ٣ ازدواج و سرقت از زنانش اعتراف کرده، این درحالی است که تیم قضائی با شکایت‌های بیشتری روبه‌رو هستند.
٢١ شهریورماه یک سرقت خانه در فرجام- خیابان سراج به کلانتری ١٢٦ تهرانپارس اعلام شد؛ با حضور ماموران کلانتری در محل، زن جوانی در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت که پس از مراجعه به منزل متوجه سرقت طلا و جواهرات داخل خانه به ارزش ٥٠‌میلیون تومان شده است.
کارآگاهان تیم بررسی صحنه سرقت پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل به بررسی صحنه سرقت پرداخته و در نظریه کارشناسی اعلام کردند که سارق بدون هرگونه تخریب در ورودی آپارتمان، با اطلاع از غیبت شاکی و همچنین محل دقیق نگهداری طلا و جواهرات اقدام به سرقت کرده.
٢روز پس از تشکیل پرونده سرقت، شاکی پرونده بار دیگر به کلانتری ١٢٦ تهرانپارس مراجعه و این‌بار عنوان کرد که همسرش به نام محمد ٢روز است که از خانه خارج شده و دیگر مراجعتی به خانه نداشته است.
همزمان با تشکیل دو پرونده سرقت خانه و ناپدیدشدن همسر توسط یک نفر در پایگاه چهارم، پرونده فقدان دیگری به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که طی آن زن دیگری ادعا می‌کرد که همسرش چند روز پیش از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است. زمانی که مشخصات و تصاویر همسرِ این خانم مورد بررسی قرار گرفت، مشخص شد که فقدانی دو پرونده درحقیقت متعلق به یک نفر به نام «محمد» است. بلافاصله تحقیقات از محل سکونت شاکی پرونده فقدان دوم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و این زن پس از مراجعت به خانه و وارسی اموال داخل خانه به ماموران اعلام کرد که تمامی طلا و جواهراتش به سرقت رفته است.
با توجه به شیوه و شگرد محمد در فریب دو شاکی و سرقت طلا و جواهرات از خانه هر دونفر آنها، دستگیری وی به دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با انجام اقدامات ویژه پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پس از آخرین سرقت، به‌عنوان سرایدار و نگهبان در یک مجتمع مسکونی درغرب تهران مشغول به کار شده است؛ با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، دستگیر و به سرقت خانه هر دو شاکی اعتراف کرد.
در ادامه رسیدگی به پرونده، زن مالباخته دیگری که شاکی سوم پرونده بود، پس از اطلاع از دستگیری متهم و به همراه پرونده ارجاعی از کلانتری ١٣٥ آزادی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و متهم را مورد شناسایی قرار داد؛ این خانم در شکایت خود عنوان کرد: چندی پیش با متهم ازدواج کردم تا این‌که پس از گذشت مدت کوتاهی، وی به بهانه پیگیری اقدامات اداری درخصوص ساختن آپارتمان در محل زمین پدری‌ام اقدام به گرفتن وکالت کاری دراین خصوص کرد اما پس از گذشت مدت کوتاهی متوجه شدم که وی قصد داشته تا با تهیه این وکالت از من کلاهبرداری کند؛ دقیقا از همان زمان وی ناپدید شد تا این‌که چند روز پیش متوجه شدم که تمامی طلا و جواهراتم به ارزش ٣٠‌میلیون تومان توسط وی به سرقت رفته است.
در بررسی اسناد و مدارک شناسایی به‌ دست آمده از متهم، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات زنی شدند که متهم بدین شیوه و شگرد (ازدواج با شکات) اقدام به جلب اعتماد و در ادامه سرقت اموال باارزش آنها ازجمله طلا و جواهرات کرده است؛ متهم در تحقیقات اولیه به سرقت طلا و جواهرات هر سه شاکی پرونده اعتراف کرد. تحقیقات جهت شناسایی سایر مالباختگان در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا