شکار دسته‌جمعی زورگيران مسلح در شمال پایتخت

موبنا – از ٢هفته پیش ماموران با شكايت‌های مشابه روبه‌رو شدند كه نشان مي‌داد اعضاي يك گروه در شمال پايتخت دست به زورگيري مي‌زنند. به گفته مالباخته‌ها سارقان خشن ٦نفر بودند كه به صورت گروهي به آنها حمله مي‌كردند. يكي از آنها چاقو، ديگري پنجه بوكس و ديگري گاز اشك‌آور و… به دست داشتند كه …

موبنا
از ٢هفته پیش ماموران با شكايت‌های مشابه روبه‌رو شدند كه نشان مي‌داد اعضاي يك گروه در شمال پايتخت دست به زورگيري مي‌زنند. به گفته مالباخته‌ها سارقان خشن ٦نفر بودند كه به صورت گروهي به آنها حمله مي‌كردند. يكي از آنها چاقو، ديگري پنجه بوكس و ديگري گاز اشك‌آور و… به دست داشتند كه با آن طعمه‌هايشان را تهديد مي‌كردند.
درحالي كه تعداد شاكيان روز به روز درحال افزايش بود، كارآگاهان توانستند يكي از متهمان سابقه‌دار را كه با كمك مالباخته‌ها چهره او را ترسيم كرده بودند، شناسايي كنند. متهم وقتی دستگیر شد، خود را بی‌گناه دانست اما در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت با همدستی ٥نفر دیگه دست به سرقت می‌زدیم. در قهوه‌خانه‌ای در پایین شهر تصمیم گرفتیم سناریوی سرقت‌ها را اجرا کنیم. هم‌اكنون ٩نفر در اين پرونده شكايت كرده‌اند و متهم با دستور بازپرس شعبه سوم دادسراي سرقت دراختيار ماموران آگاهي قرار گرفتند و تلاش براي دستگيري همدستان وي ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا