زندگی اشرافی در ویلای شیک

موبنا – با حضور کارآگاهان در محل سکونت متهم در منطقه نظرآباد، ضمن شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و در تحقیقات پلیسی از اهالی محل مشخص شد که متهم در یک ویلای چند صدمتری بسیار شیک و مجلل زندگی می‌کند، به‌گونه‌ای که بنا بر اظهارات اهالی، شیک‌ترین و زیباترین ویلای منطقه متعلق به متهم است. متهم …

موبنا
با حضور کارآگاهان در محل سکونت متهم در منطقه نظرآباد، ضمن شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و در تحقیقات پلیسی از اهالی محل مشخص شد که متهم در یک ویلای چند صدمتری بسیار شیک و مجلل زندگی می‌کند، به‌گونه‌ای که بنا بر اظهارات اهالی، شیک‌ترین و زیباترین ویلای منطقه متعلق به متهم است.
متهم وقتی در مخفیگاهش دستگیر شد، مشخص شد وی محل سکونت خود را به جدیدترین نوع دوربین‌های مداربسته و همچنین درهای ضدسرقت تجهیز کرده، به‌گونه‌ای که متهم می‌توانست از فاصله چند صد متری محل سکونتش تمامی رفت‌وآمدهای محل را تحت‌نظر داشته باشد. با توجه به شناسایی تعداد دیگری از مالباختگان و همچنین اعتراف متهم به انجام سرقت‌های مشابه، بازپرس پرونده با تقاضای انتشار بدون پوشش تصویر متهم از کسانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و تاکنون اقدامی جهت پیگیری شکایت خود نداشته‌اند، خواست تا به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا