تقابل رخ به رخ؛ گلکسی S7 در برابر گلکسی S6

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – گلکسی S6 یکی از برترین گوشی های هوشمند معرفی شده در سال گذشته میلادی بود که زبان و سبک طراحی جدید سامسونگ را به نمایش گذاشت. سامسونگ به تازگی از پرچمدار جدید گوشی های هوشمند خود یعنی گلکسی S7 رونمایی کرده است که اگرچه همانند مدل پیشین محصولی انقلابی نیست …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – گلکسی S6 یکی از برترین گوشی های هوشمند معرفی شده در سال گذشته میلادی بود که زبان و سبک طراحی جدید سامسونگ را به نمایش گذاشت. سامسونگ به تازگی از پرچمدار جدید گوشی های هوشمند خود یعنی گلکسی S7 رونمایی کرده است که اگرچه همانند مدل پیشین محصولی انقلابی نیست اما به خوبی در راستای تکامل آن گام برداشته است.
گلکسی S6 در کنار برادر خود یعنی گلکسی S6 اج از محبوب‌ترین گوشی های هوشمند در میان منتقدان و مصرف کنندگان بودند و سامسونگ تلاش کرده است با اضافه کردن برخی ویژگی ها مانند بازگرداندن شکاف کارت حافظه و همچنین مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نشان دهد به خواسته های مشتریان خود توجه دارد.

1
در اینفوگرافیک زیر مقایسه ای بین گلکسی S7 و گلکسی S6 صورت گرفته است. همان گونه که دیده می شود هر دو دستگاه از اندازه ای تقریبا مشابه بهره می برند و نمایشگر بدون تغییر باقی مانده است. البته ویژگی هایی جدیدی مانند نمایشگر همواره روشن به پرچمدار جدید سامسونگ اضافه شده است که نگاهی سریع به اعلان های کلیدی را امکان‌پذیر می کند.
همچنین در گلکسی S7 از دوربینی جدید با پیکسل دوگانه برای تصویربرداری بهتر در شرایط نور کم استفاده شده است.

2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا