بنچمارک تبلت گلکسی تب A مدل ۲۰۱۶ فاش شد

موبنا- اما نوبتی هم که باشد نوبت توجه کمپانی کره‌ای به تبلت‌های اندرویدی رسیده است. امروز بنچمارک تبلت مدل ۲۰۱۶ گلکسی تب A فاش شده است. هنوز اندازهی نمایشگر گلکسی تب A مدل ۲۰۱۶ کاملا مشخص نشده، اما رزولوشن نمایشگر آن Full HD با مقدار ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در نظر گرفته شده است. طبق تصویری …

موبنا- اما نوبتی هم که باشد نوبت توجه کمپانی کره‌ای به تبلت‌های اندرویدی رسیده است. امروز بنچمارک تبلت مدل ۲۰۱۶ گلکسی تب A فاش شده است.

هنوز اندازهی نمایشگر گلکسی تب A مدل ۲۰۱۶ کاملا مشخص نشده، اما رزولوشن نمایشگر آن Full HD با مقدار ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در نظر گرفته شده است. طبق تصویری که از بنچمارک این دستگاه با شماره مدل SM-T585 منتشر شده، این تبلت از اندازه‌ی نمایشگر ۱۰ اینچی با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای A53 و فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی ARM Mail-T830 برخوردار خواهد بود.

galaxy-tab-a

از مشخصات دیگر این دستگاه می‌توان به اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای، بلوتوث، جی‌پی‌اس و سیم‌کارت اشاره کرد.

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا