نسخه رمالان،پیرزن را تا یک قدمی مرگ برد

موبنا – ساعت ۱۸ یکشنبه زنی با سامانه ۱۱۵ اورژانس تماس گرفت و اطلاع داد حال پیرزن همسایه‌شان وخیم است و هر لحظه احتمال مرگ او وجود دارد. امدادگران با اطلاع از این موضوع به خانه زن ۷۰ ساله در محله مطهری شهرستان قائمشهر اعزام و متوجه شدند او از ناحیه سر دچارجراحت شدید شده …

موبنا – ساعت ۱۸ یکشنبه زنی با سامانه ۱۱۵ اورژانس تماس گرفت و اطلاع داد حال پیرزن همسایه‌شان وخیم است و هر لحظه احتمال مرگ او وجود دارد. امدادگران با اطلاع از این موضوع به خانه زن ۷۰ ساله در محله مطهری شهرستان قائمشهر اعزام و متوجه شدند او از ناحیه سر دچارجراحت شدید شده و زخمش عفونت کرده؛ به طوری که بوی تعفن فضای اتاق را پر کرده است.

این زن سریع به بیمارستان منتقل و معلوم شد او بر اثر عفونتی که روی سرش ایجاد شده در بستر بیماری افتاده و اگر به بیمارستان منتقل نمی‌شد، جانش را از دست می‌داد.

بر اساس اظهارات همسایه‌ها، زن بیمار و شوهر سالخورده‌اش در خانه مورد نظر مستاجر بودند و چند ماهی است پیرزن بیمار شده و شوهرش به جای این که او را به بیمارستان منتقل کند، رمالان را برای مداوای همسرش به خانه آورده بود . او به توصیه آنها از پمادی که حاوی فضولات حیوانی بوده، استفاده کرده که این پماد باعث عفونت شدید زخم سر پیرزن و رشد مو در صورت او شده است. حتی همان روز رمالی برای درمان به خانه این زوج آمده و وقتی متوجه حضور امدادگران اورژانس در خانه شده، گریخته است.

ذکریا اشکپور، سخنگوی اورژانس مازندران در این باره گفت: مرد سالخورده به جای این که برای درمان بیماری ناشناخته پیرزن او را به مرکز درمانی منتقل کند، به خرافات و درمان‌های خودسرانه توسط رمال‌ها رو آورده و این چنین وضع جسمی او را به خطر انداخته است. با توجه به این که حال پیرزن وخیم است، او اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان رازی قائمشهر بستری است. شوهرش نیز استفاده از نسخه‌های رمالان را برای درمان همسر بیمارش تائید کرده است.

نوشته های مشابه
 منبع: جام جم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا