حمله هولناک به زن باردار با چاقو

موبنا – ِگزارش‌های پلیس حاکی است حمله در غرب میدلندز هنگامی اتفاق افتاده که مادر باردار ۴۰ ساله با حمله فردی آشنا مورد ضربات چاقو قرار می‌گیرد. بازرس پلیس «جولیان ‌هارپر» می‌گوید: پس از حمله و جیغ و فریادهای زن، یک مرد مداخله کرده و سعی می‌کند زن را نجات دهد در همین موقع ۳ …

موبنا – ِگزارش‌های پلیس حاکی است حمله در غرب میدلندز هنگامی اتفاق افتاده که مادر باردار ۴۰ ساله با حمله فردی آشنا مورد ضربات چاقو قرار می‌گیرد.

بازرس پلیس «جولیان ‌هارپر» می‌گوید: پس از حمله و جیغ و فریادهای زن، یک مرد مداخله کرده و سعی می‌کند زن را نجات دهد در همین موقع ۳ مرد دیگر به کمک وی شتافته و زن را از چنگ ضارب چاقوکش بیرون آورده و ضارب را دستگیر می‌کنند.

افسران پلیس نیز بلافاصله خود را به محل جنایت رسانده و با کمک از هلیکوپتر امداد زن باردار را به بیمارستانی در میدلندز منتقل می‌کنند.

اطلاعات ما نشان می‌دهد قاتل و قربانی با یکدیگر از قبل آشنایی داشته‌اند و زن به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته و توانسته نوزادش را سالم به دنیا آورد اما پزشکان می‌گویند وضعیت مادر کودک وخیم بوده و تحت نظر پزشکان قرار دارد. ضارب در حال حاضر تحت بازداشت پلیس بوده تا بازجویی شود.

 منبع: ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا