راز ناپدید شدن شوهر قلابی

موبنا – ۲۱ شهریور امسال، سرقت از خانه‌ای در خیابان فرجام به پلیس اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر ماموران راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد، زمانی که مالباخته در خانه حضور نداشته سرقت انجام شده و حدود ۵۰ میلیون تومان طلا و جواهرات به سرقت برده است. در ادامه تحقیقات مشخص …

موبنا – ۲۱ شهریور امسال، سرقت از خانه‌ای در خیابان فرجام به پلیس اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر ماموران راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد، زمانی که مالباخته در خانه حضور نداشته سرقت انجام شده و حدود ۵۰ میلیون تومان طلا و جواهرات به سرقت برده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که سارق یا سارقان بدون تخریب در ورودی وارد خانه شده و از نبود شاکی در خانه با خبر بودند. حتی بهم ریختگی در محل سرقت وجود نداشت، تمام این موارد حکایت از آن داشت که سرقت توسط فردی آشنا صورت گرفته است. بدین ترتیب کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۴ تحقیق از دوستان و اطرافیان شاکی پرداختند.

دو روز پس از اعلام این سرقت، زن جوان که ستاره نام داشت به پلیس مراجعه کرد و این‌بار از ناپدید شدن همسرش به نام محمد خبر داد. با شکایت ستاره، پرونده‌ای در رابطه با ناپدید شدن محمد در شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران تشکیل شد و رسیدگی به این پرونده نیز در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که زن دیگری نیز به پایگاه چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرده و از ناپدید شدن همسرش به نام محمد شکایت کرده است. بررسی ها نشان می‌داد که همسر شاکی اول، همان همسر شاکی دوم است. در ادامه با مراجعه کارآگاهان به خانه شاکی دوم مشخص شد که طلا و جواهرات این خانم نیز به سرقت رفته است.

با توجه به شیوه و شگرد محمد در فریب دو شاکی و سرقت طلا و جواهرات از خانه هر دو نفر آنها ، دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با انجام اقدامات ویژه پلیسی‌، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پس از آخرین سرقت، به عنوان سرایه‌دار و نگهبان در یک مجتمع مسکونی درغرب تهران مشغول بهکار شده است. با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی،دستگیر و به سرقت خانه هر دو شاکی اعتراف کرد.

در ادامه رسیدگی به پرونده‌، سومین خانمِ مالباخته این پرونده نیز شناسایی شد. سومین شاکی این پرونده به پلیس گفت: چندی پیش با متهم ازدواج کردم وی به بهانه پیگیری اقدامات اداری در خصوص ساختن آپارتمان در محل زمین پدری بنده اقدام به گرفتن وکالت کاری در این خصوص کرد اما پس از گذشت مدت کوتاهی متوجه شدم که وی قصد داشته تا با تهیه این وکالت اقدام به کلاهبرداری از من کند. از همان روز او ناپدید شد و بعدا متوجه شدم که او حدود ۳۰ میلیون تومان طلا از من سرقت کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در بررسی اسناد و مدارک شناسایی به‌دست آمده از متهم ، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات زنی شدند که با متهم ازدواج کرده و اموالشان توسط او به سرقت رفته بود.

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی ادامه داد: از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد فریب ، کلاهبرداری و یا سرقت اموال قرار گرفتند دعوت می شود جهت شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخندان ، خیابان ابوذر غفاری ،جنب کلانتری ۱۲۰ سیدخندان مراجعه کنند.

 منبع: جام نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا