اخاذی اینستاگرامی از مردان هوسران

موبنا – اوایل اسفند امسال مردی با حضور در پلیس فتا از دختری به اتهام اخاذی شکایت کرد. با تحقیق از شاکی مشخص شد که وی در اینستاگرام با دختری آشنا شده و پس آن‌که اعتمادش توسط وی جلب شده، عکس‌های خصوصی‌اش را برای او ارسال کرده اما دختر جوان پس از چند روز به …

موبنا – اوایل اسفند امسال مردی با حضور در پلیس فتا از دختری به اتهام اخاذی شکایت کرد. با تحقیق از شاکی مشخص شد که وی در اینستاگرام با دختری آشنا شده و پس آن‌که اعتمادش توسط وی جلب شده، عکس‌های خصوصی‌اش را برای او ارسال کرده اما دختر جوان پس از چند روز به دوستی با وی پایان داده و با ارسال پیام‌هایی تهدیدش کرده که باید پولی به او بپردازد. زمانی که این تهدید را جدی نگرفته دخترجوان تعدادی از عکس‌های او را در اینستاگرام همراه مطالب غیراخلاقی منتشر کرده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس ادامه داشت تا این‌که افرادی دیگری نیز با حضور در پلیس فتا شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد همه به یک شیوه به دام افتاده‌اند و حتی برخی از آنها مجبور به پرداخت پول هم شده‌اند. در ادامه این جست‌وجو‌ها، ماموران سرنخ‌هایی به‌دست آوردند که نشان می‌داد سه مرد جوان به این اخاذی‌ها و انتشار تصاویر دست زده‌اند.

سرهنگ علی‌اوسط گرجی‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان نور در این باره گفت: متهمان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و چند روز پیش سه پسر جوان در این باره دستگیر شدند. در بازرسی گوشی تلفن همراه متهمان عکس‌های مردان دیگری کشف شد. مجتبی، امیرحسین و مصطفی با انتقال به پلیس فتا بازجویی شدند و اعتراف کردند که با فعال کردن صفحه‌ای در اینستاگرام با نام و عکس‌های زنانه، پسران جوان را به دام انداخته و با به دست آوردن عکس‌های خصوصی‌شان از آنها اخاذی می‌کردند.

 منبع: جام جم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا