جزئیات جدید از پرونده اسیدپاشی در آرایشگاه زنانه

موبنا – «حیدر آسیابی» در تشریح جزئیات دستگیری عامل اسیدپاشی در یک آرایشگاه زنانه در سمنان گفت: با تلاش شبانه‌روزی عوامل انتظامی شهرستان سمنان، متهم اسیدپاش آرایشگاه زنانه سمنان ظرف مدت کمتر از پنج روز از تاریخ وقوع جرم شناسایی و دستگیر شد. وی ادامه داد: متهم به هویت م . س متولد ۱۳۶۹ اهل …

موبنا – «حیدر آسیابی» در تشریح جزئیات دستگیری عامل اسیدپاشی در یک آرایشگاه زنانه در سمنان گفت: با تلاش شبانه‌روزی عوامل انتظامی شهرستان سمنان، متهم اسیدپاش آرایشگاه زنانه سمنان ظرف مدت کمتر از پنج روز از تاریخ وقوع جرم شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم به هویت م . س متولد ۱۳۶۹ اهل یکی از استانهای شرقی کشور و مقیم سمنان است که با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اکیپ ویژه با مجوز قضائی صادره در منزل یکی از بستگانش در شهر سمنان دستگیر شد.

آسیابی گفت: متهم نیز در جریان اسیدپاشی از ناحیه دست و پا و چشم راست دچار آسیب شده و آثار صدمات در اعضای بدن متهم به وضوح قابل مشاهده است و دست چپ وی به شدت آسیب دیده است.

دادستان سمنان تصریح کرد: متهم بعد از وقوع جرم در منزل محل دستگیری مخفی شده بود و جهت مداوا به مراکز درمانی مراجعه نداشته است و صراحتاَ نزد مامورین و بازپرس پرونده به ارتکاب جرم اقرار کرده است. وی دارای دو فقره سابقه محکومیت قطعی در ارتباط با مواد مخدر بوده و در تحقیقات معموله نزد بازپرس – که در دادسرا و درحضور دادستان مرکز استان انجام پذیرفته – در حال حاضر سرقت را انگیزه اقدام خویش اعلام داشته است.

نوشته های مشابه

دادستان مرکز استان سمنان از تلاش جدی و بی وقفه عوامل انتظامی به ویژه فرمانده انتظامی شهرستان سمنان و پلیس آگاهی استان در امر شناسایی محل اختفاء و دستگیری متهم اسید پاش تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

 منبع: میزان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا