پلیس در جستجوی جسد دختر نگون‌بخت

موبنا – «ویلیام ریس» ۶۰ ساله در سال ۱۹۹۷ میلادی یک دختر را ربوده و به شکل خشونت‌آمیزی به قتل رسانده است. پلیس هوستون امریکا می‌گوید: ویلیام در سال‌های گذشته جنایت وحشیانه خود را پنهان کرده است. اما اکنون پس از تحقیقات پلیس و دستگیری لب به اعتراف گشوده و محل اختفای جسد دختر را …

موبنا – «ویلیام ریس» ۶۰ ساله در سال ۱۹۹۷ میلادی یک دختر را ربوده و به شکل خشونت‌آمیزی به قتل رسانده است.

پلیس هوستون امریکا می‌گوید: ویلیام در سال‌های گذشته جنایت وحشیانه خود را پنهان کرده است. اما اکنون پس از تحقیقات پلیس و دستگیری لب به اعتراف گشوده و محل اختفای جسد دختر را افشا کرده است.

مأموران پلیس با استفاده از لودر در حال کندن منطقه‌ای روستایی در هوستون هستند تا شاید بتوانند جسد دختر نگون‌بخت را بیابند. قربانی در زمانی که ناپدید شده تنها ۱۷ سال سن داشته است.

قربانی در سال ۱۹۹۷ (۱۹ سال پیش) پس از خروج از رستوران «بنیگان» در حومه هوستون و ورود به بزرگراه ایالتی به شکل مرموزی ناپدید شده است.

کارآگاهان پلیس می‌گویند در زمان ناپدید شدن دختر هیچ نشانه‌ای از جدال و مبارزه بین مهاجم و قربانی دیده نشده است. اطلاعات پلیس حاکی است که ریس با محققان همکاری کرده است.

در زمان بررسی پرونده از پلیس اف.بی.آی، رنجرهای تگزاس و پلیس هوستون استفاده شده است. پلیس می‌گوید: قاتل با دو پرونده قتل و ناپدید شدن ۲ دختر دیگر نیز ارتباط داشته است؛پرونده قتل یک دختر ۲۰ ساله به نام کلی کاکس دانشجوی دانشگاه تگزاس و دختر نوجوانی به نام تیفانی جانستون ۱۹ ساله که هر دو در یک دوره زمانی در منطقه ناپدید شده‌اند. اف.بی.آی در حال بررسی بیشتر تحقیقات در این ارتباط هستند.

 منبع: ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا