بمباران تبلیغاتی کاربران مسنجر فیس بوک به زودی آغاز می شود

موبنا – به گزارش بیزترندز، اسناد و اطلاعات منتشر شده نشان می دهد تبلیغات در پیام رسان فیس بوک از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ آغاز می شود. صاحبان مشاغل با استفاده از این امکانات می توانند پیام های تبلیغاتی خود را در قالب گپ های عادی برای افرادی که قبلا از طریق همین پیام …

موبنا – به گزارش بیزترندز، اسناد و اطلاعات منتشر شده نشان می دهد تبلیغات در پیام رسان فیس بوک از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ آغاز می شود.

صاحبان مشاغل با استفاده از این امکانات می توانند پیام های تبلیغاتی خود را در قالب گپ های عادی برای افرادی که قبلا از طریق همین پیام رسان با آنها در ارتباط بوده اند، ارسال کنند. اگر چه منبع افشای این اطلاعات افشا نشده، اما به نظر می رسد صاحبان مشاغل در حال آماده سازی خود برای استفاده از این قابلیت جدید تبلیغاتی از بهار سال آینده باشند.

تعداد کاربران فعال نرم افزار پیام رسان فیس بوک به ۸۰۰ میلیون نفر می رسد و لذا بسیاری از موسسات و نهادها علاقه دارند از آن برای تبلیغات استفاده کنند. به نظر می رسد به خصوص صاحبان مشاغل کوچک از این فرصت تبلیغاتی جدید و کم خرج برای معرفی خدمات خود به کاربران نهایت استفاده را ببرند.

استفاده از نرم افزارهای پیام رسان برای تبلیغات به این شکل تا به حال کم سابقه بوده و هنوز نمی توان در مورد میزان استقبال از آن قضاوت کرد. فیس بوک خود هنوز اخبار منتشر شده در این زمینه را تایید یا تکذیب نکرده است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا