اطلاعات جدید در مورد آتش بس ۳

محمد نیک‌بین اعلام کرد قسمت‌هایی از سناریوی «آتش بس ۳» توسط تهمینه میلانی نوشته شده است اما زمان آغاز پیش‌تولید این فیلم مشخص نیست. این تهیه‌کننده سینما گفت: در حال حاضر بخش هایی از سناریوی قسمت سوم این فیلم سینمایی نوشته شده است، اما با توجه به دیگر دغدغه های تهمینه میلانی در حوزه فیلمسازی …

محمد نیک‌بین اعلام کرد قسمت‌هایی از سناریوی «آتش بس ۳» توسط تهمینه میلانی نوشته شده است اما زمان آغاز پیش‌تولید این فیلم مشخص نیست.

این تهیه‌کننده سینما گفت: در حال حاضر بخش هایی از سناریوی قسمت سوم این فیلم سینمایی نوشته شده است، اما با توجه به دیگر دغدغه های تهمینه میلانی در حوزه فیلمسازی هنوز مشخص نیست که این فیلم چه زمانی جلوی دوربین می‌رود.

تهیه کننده فیلم «واکنش پنجم» ادامه داد: در حال حاضر تهمینه میلانی چند سناریو در دست دارد که باید تصمیم بگیریم در سال آینده کدام یک از این سناریوها را برای دریافت پروانه ساخت ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه سینمایی «تنهایی پر هیاهو» همچنان متوقف است، توضیح داد: ما هنوز نمی‌دانیم چرا این پروژه از سوی سازمان سینمایی حمایت نمی‌شود.

نیک بین در پایان تاکید کرد: تهمینه میلانی قصد دارد هر چند سال یک بار پروژه «آتش بس» را دنبال کند و تمایلی به این ندارد که ساخت این پروژه را هر سال در دستور کار قرار دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا