مورگان فریمن ترانه جاستین بیبر را خواند

مورگان فریمن که در سراسر جهان به عنوان دارنده یکی از خاص‌ترین صداهای تاریخ شناخته می‌شود، تا به حال از این صدای دلنشین برای روایت کردن داستان سفر پنگوئن‌ها، توصیف کمپین‌های ریاست‌جمهوری باراک اوباما و هیلاری کلینتون و حالا هم برای به هم زدن با شما استفاده کرده است. خب، فریمن عملا با شما به …

مورگان فریمن که در سراسر جهان به عنوان دارنده یکی از خاص‌ترین صداهای تاریخ شناخته می‌شود، تا به حال از این صدای دلنشین برای روایت کردن داستان سفر پنگوئن‌ها، توصیف کمپین‌های ریاست‌جمهوری باراک اوباما و هیلاری کلینتون و حالا هم برای به هم زدن با شما استفاده کرده است.

خب، فریمن عملا با شما به هم نمی‌زند، فقط می‌خواهد اشعار آهنگ «خودت را دوست داشته باش» جاستین بیبر را به صورت دراماتیک بخواند. او این کار را برای ورایتی و به منظور حمایت از فیلم جدیدش «لندن سقوط کرده است» انجام داد.

فریمن در ابتدای ویدیوی خواندن این اشعار می‌گوید: «قرار است برای‌تان شعر آهنگ یک آهنگ‌ساز بسیار محبوب را دراماتیک بخوانم». بعد او این شعر را در مدت یک دقیقه می‌خواند و نزدیک است اشک از چشمانش جاری شود!

این بازیگر افسانه‌ای ۷۸ ساله اخیرا به جیمی کیمل گفته بود چطور به پرورش صدای خارق‌العاده‌اش پرداخته است: «من به مدرسه می‌رفتم تا برای بازیگر شدن درس بخوانم و در آن مدرسه که کالج شهری لس‌آنجلس بود، یک مربی صدای و لحن بیان داشتم که کارش خیلی خوب بود. برای همین مجبور بودم نحوه صحبت کردن درست و بیان کردن حرف‌های بی‌صدای پایان کلمه و این جور چیزها را یاد بگیرم».

«لندن سقوط کرده است» به کارگردانی بابک نجفی کارگردان ایرانی-آمریکایی بر مبنای فیلمنامه‌ای از کاترین بندیکت و کریتون روتنبرگر ساخته شده است. داستان این فیلم در لندن می‌گذرد. این شهر با حمله‌ای که همزمان با مراسم تدفین نخست‌وزیر بریتانیا انجام می شود، در معرض خطر قرار می‌گیرد. اما یکی از ماموران سرویس مخفی آمریکا (که نقشش را باتلر ایفا می کند) مراقب ماجراست و رییس‌جمهور آمریکا (با بازی ارکهارت) و سخنگوی خانه نمایندگان (با بازی فریمن) ماجرا را دنبال می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا