تشکر بیت مرحوم واعظ طبسی از رهبری

بسم الله الرحمن الرحیم وَ یَزیدُ اللَّهُ الَّذینَ اهْتَدَوْا هُدیً وَ الْباقِیاتُ الصَّالِحاتُ خَیْرٌ عِنْدَ رَبِّکَ ثَواباً وَ خَیْرٌ مَرَدًّا (مریم، ۷۶) محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دام ظله العالی سلامی صمیمانه و درودی از سرِ اخلاص به پیشگاه آن مقتدای محبوب و امام …

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ یَزیدُ اللَّهُ الَّذینَ اهْتَدَوْا هُدیً وَ الْباقِیاتُ الصَّالِحاتُ خَیْرٌ عِنْدَ رَبِّکَ ثَواباً وَ خَیْرٌ مَرَدًّا (مریم، ۷۶)

محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دام ظله العالی

سلامی صمیمانه و درودی از سرِ اخلاص به پیشگاه آن مقتدای محبوب و امام امت اسلام

خدای را سپاس که سال‌ها در پرتو عنایت حضرت شمس الشموس و در سایه پر مهر پدر، تاج خدمت به سلطان سریر ارتضاء، حضرت ابالحسن الرضا علیه آلاف التحیة‌و الثناء را به سر داریم.

اینک که سرمای ماتم در زمستانِ اندوه، گرمای وجود پدر را از ما دریغ کرد؛ با تجلی حضور شما نور امید در دلهای بازماندگان دوصد چندان شد و با نگاهِ مهربان شما فصلِ سردِ تنهایی، جایِ خود را به بهار تسلّا و رضا بخشید.

دستهای ارادت زائران و مجاوران بارگاه قدس رضوی و امت قدرشناس در تشییع پیکر آن امین امام و یاور رهبر با اقتدا به امام جامعه اسلامی و اقامه‌ی نمازی باشکوه، جلوه‌ای فراموش نشدنی از بیعت با ولایت بود.

تکریم زیبای امامت و امت برای مردی که بهترین سرمایه زندگی‌اش را نوکری امام رؤوف می‌دانست تا همیشه در خاطره‌ها ماندگار خواهد شد. با تمام وجود به عنوان کمترین وظیفه ارادت خود را از صمیم دل در جان کلمات می‌ریزیم و به پیشگاه آن مراد و پدر معنوی تقدیم می‌کنیم.

زبانِ ناطقه در وصفِ شوقِ ما لال است/ چه جایِ کلکِ بریده زبانِ بیهده‌گوست

رهبرا! ضمن ابراز شکر و سپاس عمیق از ملاطفت پدرانه و حضور تسلی بخش حضرت مستطاب عالی، همچنان که پدر کرامت را در تبعیت از ولایت می‌دانست، ما نیز درس پیروی و ارادت را در محضر او آموخته‌ایم و در آستان مقدس امام رؤوف و مهربان، بقای عمر و عزت روزافزون برای وجود پر خیر و برکتِ حضرت‌تان از خالق منان خواهانیم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا