فروش بالای پرچمدار چینی در بازار

موبنا، لیلامحمدنظامی – گوشی P8 Dual SIM هواوی با ظرفیت ۱۶ گیگابایت که با قیمت یک میلیون و ۹۹ هزارتومان به فروش می رسد توانست مورد تقاضای بیشتر مشتریان این برند قرار گیرد. در واقع هوآوی پی۸ یک گوشی یکپارچه فلزی است و صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی دارد که نسبت به نسل قبل، تنها ۰.۲ اینچ …

موبنا، لیلامحمدنظامی – گوشی P8 Dual SIM هواوی با ظرفیت ۱۶ گیگابایت که با قیمت یک میلیون و ۹۹ هزارتومان به فروش می رسد توانست مورد تقاضای بیشتر مشتریان این برند قرار گیرد.
Huawei_P8_Review_1
در واقع هوآوی پی۸ یک گوشی یکپارچه فلزی است و صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی دارد که نسبت به نسل قبل، تنها ۰.۲ اینچ افزایش یافته است.
پردازنده قوی Huawei P8 Dual SIM باعث شده تا این تازه وارد با تقاضای بالایی از سوی مشتریان همراه شود.
Huawei-P8-Lite-4-76mm-slim-mobile
دوربین عقب پی۸ برخلاف دو نسل قبل، از حالت دایره‌ای به حالت چهارگوش درآمده و حالا به جای یک فلاش LED صاحب دو فلاش شده تا قدرت عکس‌برداری آن در شب افزایش پیدا کند.
اسپیکرها هم از قاب پشت گوشی به لبه‌ی پایینی منتقل شده‌اند؛ به تناسب چنین تغییری، طراحی قاب پی۸ تغییر کرده و قاب فلزی دورتادور گوشی را به‌شکل‌زیبایی احاطه کرده است.
چنین تغییراتی، شباهت پرچم‌دار جدید هوآوی را به آیفون ۶ (حداقل در لبه‌ی پایینی گوشی) در پی داشته؛ شباهتی که به نظر می‌رسد موردتقلید بزرگان دیگری چون سامسونگ در گلکسی اس۶ هم قرار گرفته است. در قاب جلوی گوشی هم تغییراتی دیده می‌شود. سنسور نور محیط و دوربین جلو از یکدیگر دور شده‌اند و به اطراف اسپیکر بالایی نقل‌مکان کرده‌اند. ضخامت پی۸ نسبت به پی۷ یک‌دهم میلی‌متر کمتر شده و به ۶.۴ میلی‌متر رسیده است. با وجود این تغییرات، هوآوی به تغییر در چیدمان دکمه‌ها نیازی ندیده و محل قرارگیری آن‌ها را ثابت نگه‌داشته است.
هوآوی برای پردازش اطلاعات دوربین از یک پردازنده‌ی مستقل بهره می‌برد که می‌تواند کیفیت دوربین‌های DSLR را به موبایل بیاورد.
huawei-p8-lite-front, in hand
در کنار این پردازنده، دوربین پی۸ از سنسوری استفاده می‌کند که دارای چهار ساب‌پیکسل قرمز، سبز، آبی و سفید است و قابلیت‌های عکس‌برداری در شرایط نور کم و حساسیت سنسور را به شکل چشمگیری افزایش می‌دهد.
هوآوی که خود از شرکت‌های بسیار فعال در حوزه‌ی تجهیزات مخابراتی است، در پی۸ به یک نوآوری جدید دست زده و از تکنولوژی Signal Plus استفاده کرده است.
در این تکنولوژی، دو آنتن در بالا و یکی در پایین قرار دارد. این گوشی می‌تواند در ۳۳.۵ میکروثانیه بین آن‌ها جابه‌جا شود؛ بنابراین در تماس‌ها و کانکشن دیتای شما تداخلی مشاهده نخواهد شد.
این رکورد در دیگر پلتفرم‌ها به ۲۸۰۰ میکروثانیه می‌رسد؛ مضاف‌براینکه پی۸ به‌شکل‌اتوماتیک، بهترین سیگنال وای‌فای را دریافت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های جالب‌توجه پی۸، حذف صداهای اضافه حتی به هنگام استفاده از هندزفری است.
رم این گوشی به ۳ گیگابایت رسیده و با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود.
وجود درگاه میکرواس‌دی هم خیال مشتریان را برای افزایش حافظه راحت کرده است. یکی از ویژگی‌های مهم هر گوشی، باتری و ظرفیت آن است.

p8
باتری گوشی جدید به ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعت رسیده که ۱۰۰ میلی‌آمپر بیشتر از پی۷ است.
با توجه به ثابت‌بودن رزولوشن و افزایش بسیار کم سایز صفحه‌نمایش، باید شاهد افزایش طول‌عمر این گوشی باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا