افزایش تمایل خرید مشتریان از فروشگاه‌های اینترنتی در تهران

موبنا، لیلامحمدنظامی – راه اندازی سایت های خریدوفروش آنلاین و گسترش عرضه انواع کالاهای دیجیتالی باعث شده تا مردم در صورت خرید به این فروشگاه ها مراجعه کنند. به گفته یک کارشناس بازار، از زمانی که رقابت در برخی زمینه ها از جمله فروش آنلاین کالاهای دیجیتالی در ایران به اوج خود رسید منجر به …

موبنا، لیلامحمدنظامی – راه اندازی سایت های خریدوفروش آنلاین و گسترش عرضه انواع کالاهای دیجیتالی باعث شده تا مردم در صورت خرید به این فروشگاه ها مراجعه کنند.
shop
به گفته یک کارشناس بازار، از زمانی که رقابت در برخی زمینه ها از جمله فروش آنلاین کالاهای دیجیتالی در ایران به اوج خود رسید منجر به کاهش حضور افراد و همچنین کاهش فروش در بازارهای موبایل شده است.
“شهرام مرادبیگی” افزود: فراگیری فروشگاه های اینترنتی کالاهای دیجیتالی همچون دیجی کالا، بامیلو، زنبیل، گوشی شاپ و غیره باعث شده تا میزان حضور مشتریان در بازارها کاهش یابد.
Administrator_files_UploadFile_Shopping-online
وی افزود: دو فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و بامیلو تا کنون توانسته با تامین و عرضه کالاهای دیجیتالی با قیمت مناسب و در برخی از مواقع پایین تر از قیمت بازار میزان بالایی از تقاضای مشتریان را به خود جلب کند.
وی افزود: در حالی که بازارهای کالاهای آی تی به خصوص بازار موبایل در ایران روزها با رکود شدیدی همراه شده است اما دست اندرکاران این حوزه فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه را یکی از علت های اصلی سردی این بازار می دانند.
hhs123
در همین حال یکی دیگر از کارشناسان و فعالان این حوزه معتقد است که راه اندازی سایت های خریدوفروش آنلاین هم اکنون به یکی از دلایل مهم رکود بازار کالاهای دیجیتالی منجر شده است.
در همین حال سایر کارشناسان معتقدند که بیشتر فروشگاه های اینترنتی برای جذب بیشتر مشتریان، به جشنواره های مختلف و ارایه محصولات با تخفیف قابل ملاحظه روی آورده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا