اندروید ۶ مارشمالو برای خانواده اکسپریا زد ۵، اکسپریا زد ۳ پلاس و تبلت زد ۴ منتشر شد

موبنا- سونی از امروز عرضه‌ی اندروید ۶ برای ابزارهای اندرویدی خود را آغاز کرده است. اینطور که پیدا است، دلیل تاخیر سونی برای ارائه بروزرسانی اندروید نسخه ششم آماده کردن این بروزرسانی برای دستگاه‌های بیشتر و البته قدیمی‌تر بوده است. از جمله دستگاه‌هایی که می‌توانیم برای دریافت اندروید جدید نام ببریم، اکسپریا +Z3 است که در …

موبنا- سونی از امروز عرضه‌ی اندروید ۶ برای ابزارهای اندرویدی خود را آغاز کرده است. اینطور که پیدا است، دلیل تاخیر سونی برای ارائه بروزرسانی اندروید نسخه ششم آماده کردن این بروزرسانی برای دستگاه‌های بیشتر و البته قدیمی‌تر بوده است.

از جمله دستگاه‌هایی که می‌توانیم برای دریافت اندروید جدید نام ببریم، اکسپریا +Z3 است که در ماه می ۲۰۱۵ رونمایی شده بود، تبلت ۱۰.۱ اینچی اکسپریا Z4 تبلت و در کنار این دو، گوشی‌های هوشمند Z5، Z5 Premium و Z5 کامپکت قرار می‌گیرند که به گفته وب‌سایت Xperia Blog به صورت جهانی بروزرسانی اندروید مارشمالو برای آن‌ها ارسال شده است.

sony-android-6

هنوز هیچ بیانیه رسمی از سونی منتشر نشده اما طبق اخبار رسیده این بروزرسانی هم‌اکنون قابل دریافت است. اگر صاحب یکی از دستگاه‌های Z5، Z5 Premium، Z5 Compact، Z3 و Z4 Tablet هستید، هم‌اکنون می‌توانید اندروید ۶.۰ مارشمالو را دریافت و نصب کنید.

پس از این دستگاه‌ها انتظار می‌رود سونی اکسپریا Z3 و تبلت Xperia z3 Compact را به اندروید جدید بروزرسانی کند.

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا