هواوی پی ۹ از ۲۱ فروردین روانه بازار خواهد شد

موبنا-  Evan Blass با اکانت evleaks@ توئیتی را منتشر کرده است که بر اساس آن می‌توان پی برد که پرچم‌دار آینده‌ی هواوی در ۶ آوریل عرضه خواهد شد. این محصول هواوی پی ۹ نامیده خواهد شد و گفته می‌شد که هواوی تصمیم دارد چهار نسخه از آن را در ۹ مارس معرفی کند (اگر چه مدتی …

موبنا-  Evan Blass با اکانت evleaks@ توئیتی را منتشر کرده است که بر اساس آن می‌توان پی برد که پرچم‌دار آینده‌ی هواوی در ۶ آوریل عرضه خواهد شد. این محصول هواوی پی ۹ نامیده خواهد شد و گفته می‌شد که هواوی تصمیم دارد چهار نسخه از آن را در ۹ مارس معرفی کند (اگر چه مدتی بعد گفته شد زمان معرفی دستگاه مذکور در این تاریخ نخواهد بود). هواوی پی ۹، پی ۹ مکس (P9 Max)، پی ۹ لایت (P9 Lite) و یک نسخه‌ی خاص از این پرچم‌دار از جمله محصولاتی خواهند بود که هواوی قصد معرفی آن‌ها را دارد.

هواوی P9

نسخه‌ی خاص و هواوی پی ۹ مکس هر دو از پردازنده‌ی Kirin ۹۵۵ استفاده خواهند کرد. این در حالی است که پردازش‌های هواوی پی ۹ توسط Kirin 950 انجام خواهد شد و پی ۹ لایت نیز از اسنپدراگون ۶۵۰ استفاده خواهد کرد. این محصول قیمتی در حدود ۲۸۹ دلار آمریکا دارد و بر اساس اطلاعات منتشر شده نیز قیمت هواوی پی ۹ حدود ۴۷۳ دلار خواهد بود. گفته شده نسخه‌ی خاص از پی ۹ با قیمت ۵۶۵ دلار و پی ۹ مکس با قیمت ۶۲۷ دلار عرضه می‌شود.

البته هواوی برای دستیابی به‌فروش عالی در جهان و البته آمریکا نیاز به کمپین بازاریابی بسیار گسترده‌ای دارد. سال ۲۰۱۵ سال خوبی برای هواوی به‌حساب می‌آید؛ اما دیگر این کمپانی با استفاده از نکسوس ۶ پی نمی‌تواند جولان زیادی در بازار‌های آمریکا بدهد و باید به‌فکر بازاریابی بسیار گسترده‌ای در این منطقه باشد.

شایعات حاکی از این هستند که هواوی پی ۹ لایت دارای نمایشگری ۵ اینچی با ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود. هواوی پی ۹ از نمایشگر ۵.۲ اینچی با وضوح فول اچ‌دی استفاده می‌کند و از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. البته همچنان این محصول ضخامت بسیار باریکی دارد و گفته می‌شود که ضخامت آن ۶.۱۸ میلی‌متر خواهد بود. نسخه‌ی خاص این سری دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی است که از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند و نمایشگری ۶.۸ اینچی نیز روی هواوی پی ۹ مکس قرار خواهد گرفت که ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز آن را یاری خواهد کرد. تمام این محصولات در بخش پشتی دارای دوربین دوگانه هستند که سنسور اثر انگشت نیز در زیر آن قرار دارد.

منبع:زومیت|نویسنده:سعید میرزاپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا