اچ تی سی رکورد کمترین درآمد خود را در فوریه ۲۰۱۶ شکست

موبنا- اچ‌تی‌سی در طول سال گذشته یک فاجعه را پشت‌سر گذاشته است. گوشی پرچم‌دار M9 نتوانست موفق عمل کند و حالا پس از گذشت یک سال، این شکست دامن‌گیر این شرکت شده و آن را با مشکلات مالی رو به رو کرده است. بر اساس اطلاعاتی که خود اچ‌تی‌سی درباره درآمد ماه فوریه منتشر کرده، …

موبنا- اچ‌تی‌سی در طول سال گذشته یک فاجعه را پشت‌سر گذاشته است. گوشی پرچم‌دار M9 نتوانست موفق عمل کند و حالا پس از گذشت یک سال، این شکست دامن‌گیر این شرکت شده و آن را با مشکلات مالی رو به رو کرده است. بر اساس اطلاعاتی که خود اچ‌تی‌سی درباره درآمد ماه فوریه منتشر کرده، درآمد خالص این شرکت در ماه فوریه برابر با ۱۲۹ میلیون دلار است که کمترین درآمدی است که اچ‌تی‌سی طی ماه‌های فوریه سال‌های فعالیت خود داشته است.

رکورد قبلی که اچ‌تی‌سی برای درآمد کم به ثبت رساند به ۹ سال قبل و سال ۲۰۰۷ بازمی‌گردد. درآمد ماه فوریه در مقایسه با ژانویه همین امسال ۳۵ درصد کاهش نشان می‌دهد و اگر بخواهیم این قیاس را سالانه کنیم، اوضاع بدتر می‌شود و شاهد ۵۵ درصد افت درآمد نسبت به ماه فوریه سال ۲۰۱۵ هستیم.

با اینکه اعداد و ارقام اصلا برای شرکت اچ‌تی‌سی خوشحال‌کننده نیستند، اما این شرکت هنوز امید خود را از دست نداده است. اچ‌تی‌سی به زودی پرچم‌دار جدید خود یعنی HTC 10 را رونمایی می‌کند که می‌تواند در میزان درآمد این غول تایوانی موجی ایجاد کند. اچ‌تی‌سی همچنین قصد دارد هدست Vive VR را در ماه می رونمایی کند که به گفته‌ی خود این کمپانی پیش‌سفارش زیادی برای آن ثبت شده است.

نظر شما درباره چالشی که اچ‌تی‌سی طی چندماه آینده با آن رو به رو است، چیست؟ فکر می‌کنید این شرکت با دستگاه‌های جدید خود می‌تواند درآمد و سود بیشتری بدست آورد؟

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا