نمایشگر میزو پرو ۶ در دو سمت دستگاه خمیدگی خواهد داشت

موبنا- اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که میزو در سال ۲۰۱۴ تنها ۴.۴ میلیون دستگاه فروخته بود که در طول یک‌سال، رشد بسیار خوبی را از آن شاهد بودیم. Meizu در طول سال گذشته محصولات خوبی را روانه بازار کرد که میزو پرو ۵ (Pro 5) یکی از این محصولات بود. این فبلت، …

موبنا- اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که میزو در سال ۲۰۱۴ تنها ۴.۴ میلیون دستگاه فروخته بود که در طول یک‌سال، رشد بسیار خوبی را از آن شاهد بودیم.

Meizu در طول سال گذشته محصولات خوبی را روانه بازار کرد که میزو پرو ۵ (Pro 5) یکی از این محصولات بود. این فبلت، پرچم‌دار میزو به‌حساب می‌آید و تنها محصول غیرسامسونگی است که از پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ استفاده می‌کند. این محصول چندی است که در بازار حضور دارد و حال منتظر نسخه‌ی جدید آن با نام میزو Pro 6 هستیم که اطلاعات و تصاویری از آن فاش شده است.

میزو پرو 6

بر اساس تصویری که از این محصول فاش شده، این تلفن هوشمند نیز از نمایشگری خمیده در دو طرف استفاده می‌کند که چنین نمایشگری را در گلکسی اس ۶ اج، گلکسی اس ۷ اج و چندی پیش در ویوو ایکس‌پلی ۵ مشاهده کردیم. تمام این اطلاعات از رندر‌های منتشر شده‌ به‌دست آمده است و می‌توانید آنها را در تصاویر موجود در این مقاله از زومیت مشاهده کنید. در نگاه کلی این محصول شباهت‌هایی به‌نسل قبلی‌اش دارد، اما نمایشگر خمیده ظاهری اسپرت به‌آن بخشیده است. گویا در این محصول نیز شاهد دکمه‌ی فیزیکی mBack خواهیم بود که در زیر نمایشگر قرار دارد. mBack دکمه‌ی جالبی است که هم به‌عنوان دکمه‌ی بازگشت و هم دکمه‌ی خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته فعلا اطلاعاتی در خصوص حضور سنسور اثر انگشت در این محصول منتشر نشده است. بر اساس این رندر‌ها، دکمه‌های پاور و کنترل حجم صدا در سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند و بخش پشتی دستگاه نیز شباهت بسیاری به‌میزو Pro 5 دارد و نکته‌ی قابل‌توجه حضور لوگوی (آرم) جدید میزو (Meizu) در این بخش است. این محصول از فلز ساخته شده و به‌همین دلیل امکان تعویض باتری توسط کاربر نیز وجود ندارد.

میزو پرو 6

لازم به‌ذکر است که میزو پرو ۶ دارای نمایشگر حساس به‌فشار خواهد بود و این موضوع نیز چندی پیش توسط کمپانی تولیدکننده تایید شده است. انتظار داریم که شاهد ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم روی این دستگاه باشیم. پردازش‌های این دستگاه توسط اکسینوس ۸۸۷۰ انجام خواهد شد که در واقع همان اکسینوس ۸۸۹۰ است که سرعت فرکانس کمتری دارد. سیستم‌عامل این دستگاه اندروید ۶ مارشمالو است که رابط کاربری میزو با نام Flyme UI نیز روی آن قرار خواهد گرفت.

منبع:زومیت|نویسنده:سعید میرزاپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا