وان ام ۱۰ اچ تی سی با نام اچ تی سی ۱۰ و در ۴ رنگ عرضه می شود

موبنا- با نزدیک شدن به زمان معرفی این محصول که احتمالا با نام اچ‌تی‌سی ۱۰ (HTC 10) معرفی شود، اطلاعات و تصاویر فاش شده از این گوشی نیز افزایش می‌یابد. آخرین اطلاعات فاش شده نشان از تولید این گوشی در چهار رنگ دارد. آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که اچ‌تی‌سی نسل جدید گوشی هوشمند …

آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که اچ‌تی‌سی نسل جدید گوشی هوشمند خود را تا پایان ماه مارس میلادی معرفی و در آوریل سال جاری نیز روانه‌ی بازار خواهد کرد. این گوشی هوشمند برخلاف نسل‌های پیشین با نام اچ‌تی‌سی ۱۰ و حذف کلمه وان روانه‌ی بازار خواهد شد. تا امروز تصاویر متعددی از این گوشی هوشمند منتشر شده که نشان از تغییرات محدود در ظاهر این گوشی در مقایسه با نسل پیشین آن یا وان ام ۹ دارد.

آخرین تصویر فاش شده توسطupleaks@ از این گوشی هوشمند نشان از این دارد که وان ام ۱۰ در چهاررنگ روانه‌‌ی بازار خواهد شد. همچنین باید به اضافه شدن کلید فیزیکی در پنل جلویی در کنار سنسور اثر انگشت نیز اشاره کرد. کلید‌های فیزیکی پاور و تغییر حجم صدا به همراه اسلات سیم‌کارت در لبه‌ی سمت راست گوشی قرار خواهند گرفت. اچ‌تی‌سی ۱۰ همچون نسل‌های پیشین از وجود بدنه‌ی فلزی با لبه‌های تراش خورده روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین با توجه به تصدیق مسئولان اچ‌تی‌سی، این گوشی به دلیل بهره‌گیری از یک دوربین قدرتمند، شاهد بیرون زدگی لنز در پشت خواهد بود.

همانطور که اشاره کردیم این گوشی هوشمند احتمالا در چهاررنگ نقره‌ای-مشکی، خاکستری، طلایی-سفید و سفید روانه‌ی بازار خواهد شد. از نظر مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند نیز باید به نمایشگر ۵ تا ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD، تراشه‌‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دوربین اشاره کرد. همچنین این کمپانی در پنل جلویی از وجود دوربین اولترا پیکسل بهره خواهد برد.

اچ‌تی‌سی زمانی نام خود را به عنوان سومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند مطرح کرده بود و محصولات عرضه شده توسط این کمپانی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید در نظر کاربران مطرح بود. اما ظهور رقبای قدرتمندی نظیر سامسونگ و ال‌جی و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمندی با دوربین‌های ضعیف باعث شد تا کاربران از این محصولات روی برگردانند که نتیجه آن ضرردهی اچ‌تی‌سی در چند فصل اخیر است. باید دید که آیا اچ‌تی‌سی ۱۰ می‌تواند این کمپانی را نجات دهد؟

منبع:زومیت|نویسنده:حسین خلیلی صفا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا