«تاچ‌ویز» همچنان پاشنه آشیل گوشی‌های سامسونگ

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – بنابر گزارشی که اخیرا وب سایت XDA Developers منتشر کرده به نظر می رسد سامسونگ در گلکسی S7 اج نیز همچنان موفق به ارائه رابط کاربری بدون لگ برای گوشی های هوشمند خود نشده است. اما جدا از مسائل پایه، این محصول جدید بر اساس انتظاراتی که از یک گوشی …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – بنابر گزارشی که اخیرا وب سایت XDA Developers منتشر کرده به نظر می رسد سامسونگ در گلکسی S7 اج نیز همچنان موفق به ارائه رابط کاربری بدون لگ برای گوشی های هوشمند خود نشده است. اما جدا از مسائل پایه، این محصول جدید بر اساس انتظاراتی که از یک گوشی هوشمند پرچمدار می توان داشت عمل می کند. گلکسی S7 اج در آزمایش های مختلف به طور کلی سربلند بوده و اپلیکیشن های واقعیت مجازی آزمایش شده در آن بدون کندی قابل توجه ای اجرا شده اند.

2
سامسونگ در جدیدترین گوشی های هوشمند خود یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 اج از پرچمدار پردازنده های شرکت کوالکام که به نام اسنپدراگون ۸۲۰ شناخته می شود، استفاده کرده است. وب سایت XDA برای بررسی این پردازنده گلکسی S7 اج را در رقابت با چهار گوشی هوشمند دیگر شامل آی‌فون ۶S پلاس با پردازنده اپل A9، گلکسی نوت ۵ با پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰، موتورولا موتو اکس پیور با پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸، و نکسوس ۶P با پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ قرار داد.

1
در این میان، اسنپدراگون ۸۲۰ عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و نسبت به مدل های سال گذشته بهبود قابل توجهی داشته است. همچنین، مشکل گرمای بیش از حد پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ که انتقادهای فراوانی را متوجه کوالکام کرده بود در اسنپدراگون ۸۲۰ به خوبی متعادل شده است. اما گلکسی S7 اج محصول بدون عیبی نیست و همچنان لگ و تاخیر در رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ دیده می شود.
تصویر بالا بازده حرارتی گوشی ها پس از انجام آزمایش پردازنده را نشان می دهد که به ترتیب از سمت چپ آی‌فون ۶S پلاس با ۲۸.۳ درجه سانتیگراد، گلکسی S7 اج با ۲۸.۸ درجه سانتیگراد، گلکسی نوت ۵، موتو اکس پیور با ۳۱.۱ درجه سانتیگراد و نکسوس ۶P با ۳۵ درجه سانتیگراد قرار گرفته اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا