اعتراض تند فردوسی پور به بازیکن استقلال

موبنا – برنامه این هفته نود با نظرسنجی انتخاب بازیکن سال فوتبال ایران آغاز شد و چهار گزینه علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی، سیدمهدی رحمتی و مهدی طارمی برای آن در نظر گرفته شده بود. عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت که سه ساعت در خدمت شما خواهیم بود و در مورد اتفاقاتی که …

موبنا
برنامه این هفته نود با نظرسنجی انتخاب بازیکن سال فوتبال ایران آغاز شد و چهار گزینه علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی، سیدمهدی رحمتی و مهدی طارمی برای آن در نظر گرفته شده بود.

عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت که سه ساعت در خدمت شما خواهیم بود و در مورد اتفاقاتی که هفته گذشته در لیگ برتر فوتبال کشورمان و لیگ قهرمانان آسیا رخ داد صحبت می کنیم. وی همچنین اعلام کرد هفته آینده دو برنامه نود خواهد داشت و علاوه بر برنامه دوشنبه که به بررسی لیگ برتر اختصاص دارد یک ویژه برنامه سال نو هم جمعه شب دارد.

سپس گزارشی از عملکرد تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد و «ترین‌های» لیگ هم بررسی شد.

هافبک استقلال از تقابل با دایی فرار کرد!
روزبه چشمی هافبک تیم استقلال میهمان حضوری برنامه نود بود. وی به بیان دوران گذشته فوتبال خود پرداخت و گفت که بعد از حضور در تیم‌های پایه پرسپولیس، برای خدمت سربازی راهی تیم مقاومت شد. چشمی از پاسخ به این سئوال که آیا علی دایی سرمربی پرسپولیس از وی خواسته بود برای بازگشت به پرسپولیس تست بدهد، خودداری کرد و گفت که نگاهش به آینده است.

فردوسی پور: اینجا تبلیغ نکن!
روزبه چشمی در پایان صحبت‌هایش از هواداران تیم استقلال خواست که اخبار تیم را از سامانه اسپانسر باشگاه پیگیری کنند که این صحبت با واکنش تند مجری نود مواجه شد. فردوسی پور به بازیکن استقلال گفت: اینجا تبلیغ نکن! و چندبار این جمله را تکرار کرد.

سورپرایز ویژه برای کارلوس کی روش
در بخش تقویم نود، تصاویری قدیمی از ترانه ای پخش شد که یک خواننده برای کارلوس کی روش خوانده بود. ترجمه بخشی از این ترانه این بود: «بعضی ها به تو اهمیت می دهند و بعضی ها هم برایت ارزش قائل نیستند ای کی روش.»

حیدریان: همچنان موبایل ندارم
محمدرضا حیدریان در گفتگو با گزارشگر نود با بیان اینکه در ۹ دوره از مسابقات آسیایی حضور داشته است و در هر ۹ دوره به عنوان قهرمانی رسیده است، گفت: یک زمانی تیم چمنی استقلال هم مرا می خواست ولی آلوده فوتسال بودم و وارد فوتبال نشدم.

وی درباره اینکه چرا تلفن همراه ندارد و آیا همسرش از این موضوع ناراحت نیست، تصریح کرد: موبایل خیلی دردسر است! هر وقت کاری باشد به همسرم می گویم خودم زنگ می زنم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال در خصوص موتور سیکلتش هم گفت: موتورم را حدود دو ماه پیش دزدیدند و مجبور شدم یکی دیگر بخرم. آن موتور را از سال ۱۳۷۹ داشتم.

حیدریان با اشاره به اینکه الان با دوستانش فوتسال بازی می کند و کارش همین است، گفت: پول خوبی از فوتسال در نیاوردم ولی خاکش را خوردم.

گزارشی از حضور انصاریفرد در تیم پانیونیوس
گزارشگر برنامه نود با حضور در کشور یونان، گزارشی از کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم پانیونیوس تهیه کرده بود. انصاریفرد درباره حضورش در فوتبال اروپا گفت: سال اول حضورم در اروپا شرایط سخت شد ولی نکات منفی را از ذهنم پاک می‌کنم و رو به جلو فکر می‌کنم. امسال بعد از مشورت با چندنفر از بزرگان فوتبال ایران تصمیم درستی گرفتم و هم اوضاع خودم و هم اوضاع تیم خوب است.

وی درباره مدت زمان قراردادش هم گفت: قراردادم دو ساله است ولی اگر سال آینده پیشنهاد دیگری داشته باشم می‌توانم از تیم جدا شوم.

بنگر باید اخراج می شد
کارشناس داوری برنامه نود در بررسی عملکرد داوری دیدار جنجالی پرسپولیس با تراکتورسازی اعلام کرد که محسن بنگر مدافع پرسپولیس در این دیدار باید از زمین اخراج می شده است. همچنین تیم نفت تهران از داوری دیدار با ذوب آهن لطمه دید چرا که مظاهری بازیکن ذوب آهن باید در این بازی اخراج می شد و همچنین یک پنالتی برای تیم نفت گرفته نشد.

طارمی مرد سال فوتبال ایران شد
در پایان برنامه آمار نظرسنجی به نمایش درآمد که طبق این نظرسنجی، مهدی طارمی با ۵۱ درصد عنوان مرد سال فوتبال ایران را از آن خود کرد. مهدی رحمتی هم با ۳۵ درصد در این نظرسنجی دوم شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا