ماموریت بی‌سابقه برای نجات پیرزن از نسخه‌های جادوگران

موبنا – مدتی بود که بوی تعفن ساکنان محله مطهری قائم‌شهر را آزار می‌داد. وقتی همسایه‌ها منشأ این بو را جست‌وجو کردند، متوجه شدند زن همسایه به‌ خاطر زخم سرش مدت‌هاست که تحت درمان جادوگران قرار دارد. نسخه‌های این جادوگران هر روز زخم را بدتر می‌کرد، به همین خاطر ساکنان محله از اورژانس خواستند تا …

موبنا
مدتی بود که بوی تعفن ساکنان محله مطهری قائم‌شهر را آزار می‌داد. وقتی همسایه‌ها منشأ این بو را جست‌وجو کردند، متوجه شدند زن همسایه به‌ خاطر زخم سرش مدت‌هاست که تحت درمان جادوگران قرار دارد. نسخه‌های این جادوگران هر روز زخم را بدتر می‌کرد، به همین خاطر ساکنان محله از اورژانس خواستند تا وارد عمل شوند.
ساعت ١٨ عصر روز یکشنبه ١٦ اسفندماه بود که تماسی عجیب با مرکز ارتباطات اورژانس ١١٥ مازندران گرفته شد. وقتی اپراتور شرح حال یک بیمار ٧٠ساله را شنید، به سرعت تیمی از ماموران وارد عمل شدند. ماموریت بی‌سابقه‌ای بود. ماموران اورژانس وقتی به محل رسیدند، با جمعیتی از ساکنان درمقابل خانه بیمار روبه‌رو شدند که به سختی نفس می‌کشیدند.
عملیات ویژه‌ای بود ماموران با پوشیدن ماسک وارد ساختمان شدند. درخانه با پیرزنی ٧٠ساله روبه‌رو شدند که وضع وحشتناکی داشت. او از ناحیه سر زخمی شده بود. زخمی عمیق و منزجر‌کننده. بوی وحشتناک که از خانه متصاعد می‌شد، به ‌حدی بود که همسایه‌ها جرأت نمی‌کردند حتی نزدیکی ساختمان بروند.
اشکپور مدیر روابط عمومی اورژانس مازندران، با عنوان این‌که ماموران اورژانس قائم‌شهر به محض حضور در خانه بیمار با بوی تعفن بسیار شدید و مشمئز‌کننده مواجه شدند، گفت: همکاران اورژانس دلیل بوی بد را عفونت شدید زخم ناحیه سر پیرزن دانستند.
بررسی‌ها نشان می‌داد که این پیرزن از ناحیه سر زخمی شده بود اما همسر وی به جای این‌که او را به بیمارستان منتقل کند و وی تحت معاینات پزشکی قرار گیرد، با نسخه‌های جادوگران سعی داشته تا وی را درمان کند.
توصیه و پیشنهاد این جادوگران باعث شده بود زخمی عمیق و عفونی روی سر پیرزن ٧٠ساله به جای بماند تا حدی که بوی این عفونت باعث اعتراض ساکنان محله شود. از آنجایی که همسایه‌ها به دلیل بوی تعفن شدید قادر به نزدیک‌شدن و کمک نبودند، آمبولانس کمکی درخواست شد و پایگاه ٧ تیر قائم‌شهر به محل مورد نظر اعزام شد.
سخنگوی اورژانس مازندران با بیان این‌که این پیرزن ٧٠ساله با شوهرش تنها در خانه استیجاری در مطهری محله قائم‌شهر زندگی می‌کرد، ادامه داد: این مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه پیش‌بیمارستانی به بیمارستان رازی قائم‌شهر منتقل شد. وی با بیان این‌که همکاران اورژانس قائم‌شهر با استشمام قهوه توانستند اندکی از خاطره بوی بسیار بد این ماموریت بکاهند، اشاره کرد: لازم به ذکر است آقایان وحید نیکخواه، نیما تقی‌زاده، مصطفی برزگر و ولی غلامی این ماموریت ویژه را انجام دادند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا