برگزاری نمایشگاه نوروزی بامیلو در تهران

موبنا – این نمایشگاه اولین حضور فروشگاه اینترنتی بامیلو در فضای شهر تهران است که سعی دارد با حضور در عرصه عمومی به مزایای استفاده از خدمات آنلاین برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا بپردازد و درکنار فعالیت‌های متنوع دیگر سهمی در آموزش عمومی در حوزه تجارت الکترونیک داشته و سبک تازه‌ای از زندگی همراه …

موبنا – این نمایشگاه اولین حضور فروشگاه اینترنتی بامیلو در فضای شهر تهران است که سعی دارد با حضور در عرصه عمومی به مزایای استفاده از خدمات آنلاین برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا بپردازد و درکنار فعالیت‌های متنوع دیگر سهمی در آموزش عمومی در حوزه تجارت الکترونیک داشته و سبک تازه‌ای از زندگی همراه با تکنولوژی را برای علاقمندان تشریح کند.
فروشگاه اینترنتی بامیلو با استفاده از تجربه‌های جهانی در طول ۱۸ ماه گذشته توانسته است تاثیر قابل توجهی در اکو سیستم کسب و کار و گسترش فضای تجارت آنلاین در ایران داشته باشد.
فضای در نظر گرفته شده علاوه بر امکان آشنایی بیشتر مخاطبان با گروه شرکت های اینترنتی ایران و فعالیت‌های جانبی فرصتی تا امکان بازدید نزدیک از یکی از جوان ترین تیم های تجاری ایران که بیشترین رشد در فضای کسب و کار را داشته است امکان پذیر سازد.
این نمایشگاه در حاشیه فروش نوروزی بامیلو علاوه بر معرفی خدمات این فروشگاه آنلاین، این امکان را برای همه بازدیدکنندگان فراهم کرده است تا به شکل رایگان بتوانند از سرگرمی‌های مختلفی چون بازی و سرگرمی‌های ویژه کودکان و مسابقات پلی استیشن و ورزشی لذت ببرند، با راهنمایی کارشناس مد و لباس بامیلو لباس‌هایی زیبا و مطابق عرف و شئونات جامعه انتخاب کنند و با حضور در کافه و کتابخانه بامیلو لحظات خوشی را در کنار خانواده خود سپری کنند؛ درضمن بتوانند در مسابقات و قرعه‌کشی‌های متنوع بامیلو همراه با جوایز ویژه شرکت کنند.
بامیلو در این نمایشگاه پذیرای فروشندگان و تولیدکنندگانی خواهد بود که علاقمند هستند با استفاده از خدمات بامیلو به بازار آنلاین ایران بپیوندند و شبکه توزیع کالاهای خود را در سراسر ایران گسترش دهند. بامیلو در حال حاضر با ۷۰۰ فروشگاه و با بیش از دو هزار برند همکاری دارد و آماده است تا خدمات ویژه خود را در بخش بازایابی و ارسال کالا به همه تولید کنندگان به ویژه تولیدکنندگان داخلی ارائه کند.
یکی از برنامه‌های ویژه این نمایشگاه مراسم معرفی خدمات گوناگون بامیلو به فروشندگان و تولیدکنندگانی است که طی یک سال گذشته در کنار بامیلو بوده اند یا تازه با این فروشگاه اینترنتی آشنا شده‌اند. خدمات گوناگون بامیلو برای فروشندگان کالا شامل خدمات پشتیبانی فروشندگان، قیمت‌گذاری، حمل کالا و سرویس‌های ویژه دیگری است که در این مراسم برای همه معرفی خواهد شد.
بامیلو از عموم شهروندان تهرانی دعوت می‌کند از این نمایشگاه بازدید کنند. علاقمندان می‌توانند از ۱۲ تا ۲۷ اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب به نشانی: تهران، بزرگراه حقانی، نرسیده به میدان ونک پلاک ۶۳ مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا