بازار داغ گوشی های ارزان قیمت در تهران

موبنا، لیلا محمدنظامی – همزمان با کاهش قدرت اقتصادی مردم، بیشتر تقاضا در بازار در خصوص گوشی های ارزان قیمت زیر ۴۰۰ هزار تومانی صورت می گیرد. “داوود طزری” یکی از فعالان این حوزه بر این باوراست که شرایط جو اقتصادی حاکم در کشور و همچنین کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا مصرف‌کنندگان با …

موبنا، لیلا محمدنظامی – همزمان با کاهش قدرت اقتصادی مردم، بیشتر تقاضا در بازار در خصوص گوشی های ارزان قیمت زیر ۴۰۰ هزار تومانی صورت می گیرد.

“داوود طزری” یکی از فعالان این حوزه بر این باوراست که شرایط جو اقتصادی حاکم در کشور و همچنین کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا مصرف‌کنندگان با دقت بیشتری نسبت به خرید گوشی با قیمت مناسب اقدام کنند.
مشترک موبایل رانندگی
این فعال بازار بر این بارو است که همزمان با داغ شدن بازار گوشی های ارزان قیمت شرکت هایی رسمی و همچنین فعالان غیرقانونی به واردات گسترده ارزان قیمت پرداخته اند.
هرچند که دست اندرکاران بازار تلفن همراه معتقدند هرچند که در این میان گوشی های تلفن همراه با قیمت بالاتر نیز به طور محدود به خریدوفروش می رسند اما بازار گوشی های ارزان قیمت گرم و پررونق شده است.
بازار موبایل (3)
بیشترین تقاضا در بازار گوشی های ارزان قیمت در خصوص دو برند سامسونگ و هوآوی صورت می گیرد.
از ارزان ترین های سامسونگ در بازار موبایل می توان بهJ1 با قیمت ۲۹۰ هزار تومان، J110 با قیمت ۳۳۸ هزار تومان، E1270 با قیمت ۹۹ هزار تومان، E1200 با قیمت ۵۸ هزارتومان، B310 با قیمت ۷۴ هزار تومان، B313 با قیمت ۸۹ هزارتومان و G360 با قیمت ۳۵۲ هزارتومان اشاره کرد.
مدل Y625 هوآوی با قیمت ۲۹۶ هزار تومان، y560 با قیمت ۲۳۷ هزار تومان، Y550 با قیمت ۳۲۵ هزار تومان، y520 با قیمت ۲۱۳ هزار تومان، با قیمت ۲۰۳ هزار تومان، Y221 با قیمت ۱۴۶ هزار تومان، G630 با قیمت ۳۶۲ هزار تومان از جمله ارزان قیمت های این برند چینی در بازار هستند که با تقاضای خوب مشتریان روبرو شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا