انیمیشن برنده اسکار، سریال می شود

موبنا- شبکه دیزنی ایکس دی قصد دارد سریالی کارتونی را بر مبنای انیمیشن برنده اسکار «شش قهرمان بزرگ» بسازد. اثری که سال گذشته با استقبال زیادی رو به رو شد و ساخت قسمت دومش هم در رسانه ها تایید شده است. قرار است وقایع این سریال بلافاصله پس از داستان فیلم سینمایی و در ادامه …

موبنا- شبکه دیزنی ایکس دی قصد دارد سریالی کارتونی را بر مبنای انیمیشن برنده اسکار «شش قهرمان بزرگ» بسازد. اثری که سال گذشته با استقبال زیادی رو به رو شد و ساخت قسمت دومش هم در رسانه ها تایید شده است. قرار است وقایع این سریال بلافاصله پس از داستان فیلم سینمایی و در ادامه آن باشد. البته شبکه تلویزیونی دیزنی ایکس دی هنوز صداپیشگان سریال را معرفی نکرده. با توجه به این که تعداد قابل توجهی از صداپیشگان اصلی «شش قهرمان بزرگ» با دیزنی در پروژه های دیگر قرار دارند ممکن است سخت بشود همه را یک جا جمع کرد اما به هر حال هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است.

انیمیشن برنده اسکار، سریال می شود

از آنجایی که قرار است قسمت اول این سریال جذاب در سال ۲۰۱۷ روی آنتن شبکه دیزنی ایکس دی برود، این پروژه فعلا در مرحله تولید است. این سریال یکی از ۱۷ سریال جدیدی است که دیزنی آنها را برای سال آینده آماده پخش می کند. گفته می شود همه کاراکترهای اصلی انیمیشن سینمایی «شش ابرقهرمان بزرگ» از جمله بیمکس، هیرو، واسابی، هانی لمون، فرد و گوگو در نسخه تلویزیونی هم حضور خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا