روایتی از پرداخت‌ نشدن بدهی بابک زنجانی

پس از اعلام شدن حکم دادگاه بدوی بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده، یکی از مشاوران حقوقی او در کوالالامپور مالزی گفته که دو ماه می شود تلاش می کنند بدهی زنجانی را پرداخت کنند. زهره رضایی، از مشاوران حقوقی بابک زنجانی در خارج از کشور در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی، این حکم را “ناعادلانه” …

پس از اعلام شدن حکم دادگاه بدوی بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده، یکی از مشاوران حقوقی او در کوالالامپور مالزی گفته که دو ماه می شود تلاش می کنند بدهی زنجانی را پرداخت کنند.

زهره رضایی، از مشاوران حقوقی بابک زنجانی در خارج از کشور در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی، این حکم را “ناعادلانه” توصیف کرده است و گفته: “این پرونده تنها یک بدهکاری ساده بوده است.”

رضایی در مورد مشکلات پیش آمده در راه بازپرداخت این بدهی گفت: “زمانی که خبر پرداخت این بدهی از طریق بانک‌های تاجیکستان رسانه‌ای شد، سفارت آمریکا با آنها (بانک های تاجیکستان) تماس گرفت و همین مسئله باعث شد که تاجیکستان نامه را قبول نکند. در آن زمان تحریم ها علیه ایران برداشته نشده بود و همکاری با ایران جرم بود. تاجیکستان نیز منافع ملی کشورش را ترجیح داد و نخواست با بابک زنجانی و دولت ایران همکاری داشته باشد.”

به گفته رضایی، آنها دو ماه است که در تلاش برای پرداخت بدهی‌های آقای زنجانی هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا