گروگانگیری ۵۰ خانواده یمنی در حجه

این فرمانده میدانی یمنی که با خبرنگار فارس گفت‌وگو می‌کرد، افزود: این عملیات توسط کمیته‌های مردمی و انقلابی یمن به اجرا گذاشته می‌شود و در اولین مرحله هدف آن بازپس گیری مناطق شرق استان حجه تا مناطق مسکونی تحت تصرف شبه نظامیان وابسته به هادی است. به گفته این منبع آگاه یمنی در جریان حمله …

این فرمانده میدانی یمنی که با خبرنگار فارس گفت‌وگو می‌کرد، افزود: این عملیات توسط کمیته‌های مردمی و انقلابی یمن به اجرا گذاشته می‌شود و در اولین مرحله هدف آن بازپس گیری مناطق شرق استان حجه تا مناطق مسکونی تحت تصرف شبه نظامیان وابسته به هادی است.

به گفته این منبع آگاه یمنی در جریان حمله موشکی شبه نظامیان وابسته به هادی ۳ نفر از نیروهای ارتش یمن کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند، این درحالی است که در جریان حمله موشکی این شبه نظامیان به مناطقی در استان حجه نیز ۵ غیرنظامی کشته شدند که تعدادی از آنها کودک بودند.

سرهنگ سلام تصریح کرد: شبه نظامیان وابسته به هادی با حمایت گروه‌های تروریستی تکفیری داعش و القاعده تعدادی از منازل مسکونی کوی‌های تحت تصرف‌اشان در منطقه میدی را بمبگذاری کردند.

وی ادامه داد: شبه نظامیان وابسته به هادی اقدام به گروگان گرفتن حدود ۵۰ خانواده ساکن منطقه میدی کردند تا مانع حملات خمپاره‌ای و موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های انقلابی یمن شوند.

کشته شدن ده‌ها عنصر مسلح وابسته به هادی در میدی

از سوی دیگر، طی عملیات دقیق و سنگین نیروهای یمنی شمال بیابان میدی تعدادی از عناصر مسلح وابسته به هادی و مزدوران وابسته به عربستان سعودی کشته و تجهیزات نظامی آنها منهدم شد.

در این راستا ارتش یمن صحنه‌هایی از حمله به تجهیزات و خودروهای نظامی شبه نظامیان وابسته هادی و انهدام آنها را به تصویر کشید. این تصاویر حملات ارتش یمن به تجمعات نظامیان متجاوز و مزدوران وابسته به ریاض و فرار آنها طی حملات موشکی ارتش یمن علیه تجمعات‌اشان در شمال بیابان میدی را نشان می‌داد.

کشته شدن عناصر وابسته به هادی طی حمله به استان لحج

اما از استان «لحج»، واقع در جنوب یمن یک منبع نظامی یمنی خبر داد که کمیته‌های مردمی و انقلابی این کشور ده‌ها نظامی وابسته به رئیس جمهوری فراری یمن را که تلاش داشتند، پیشروی‌هایی را در مناطقی از این استان محقق کنند، از پای درآورده و زخمی کردند.

به گفته این منبع آگاه نیروهای یمنی تلاش عناصر وابسته به هادی و نظامیان متجاوز جهت پیشروی به سمت تپه «الخزن»، در منطقه کرش را ناکام گذاشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا