داعش روسیه را تهدید کرد

رسانه های روسی از جمله روزنامه اینترنتی گازتا رو روز یکشنبه اعلام کردند: گروه تروریستی داعش با انتشار نوار ویدئویی در منابع اینترنتی مورد حمایت خود، روسیه را تهدید به انجام اعمال تروریستی کرد. در ابتدای این فیلم ویدئویی صحنه هایی از انفجار خودروی حامل تروریست انتحاری در جمهوری داغستان (در منطقه قفقاز روسیه) نشان …

رسانه های روسی از جمله روزنامه اینترنتی گازتا رو روز یکشنبه اعلام کردند: گروه تروریستی داعش با انتشار نوار ویدئویی در منابع اینترنتی مورد حمایت خود، روسیه را تهدید به انجام اعمال تروریستی کرد.

در ابتدای این فیلم ویدئویی صحنه هایی از انفجار خودروی حامل تروریست انتحاری در جمهوری داغستان (در منطقه قفقاز روسیه) نشان داده شد که در آن گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار و کشته شدن ۲ مامور پلیس را برعهده گرفت.

سپس تروریست ها در نوار ویدئویی به زبان روسی گفتند که جنگ آوران ابوبکر البغدادی سرکرده داعش هستند

در ادامه، صحنه هایی از اعدام یک فردی را نشان دادند که گویا از اعضای سازمان های اطلاعاتی روسیه بود که توسط تروریست های داعشی ربوده شده بود.

هنوز مقام های رسمی روسیه در باره این نوار ویدئویی و تهدید داعش اظهارنظر نکرده اند.

روسیه با گروه تروریستی داعش مبارزه می کند و نیروی هوافضای این کشور در بازه زمانی بیش از پنج ماه با ۷۰ هواپیما و بالگرد نظامی و با کمک اطلاعاتی ماهواره های تجسسی ،مراکز تحت کنترل گروه های تروریستی به ویژه داعش در سوریه را بمباران کرده و خسارت های سنگینی به این گروه ها وارد و هزاران نفر از اعضای آنها به هلاکت رسیده یا از سوریه فرار کرده اند.

در شش ماه اخیر از آغاز بمباران مراکز داعش در سوریه، دهها نفر از اعضای این گروه تروریستی و همدستان آنها در مناطق مختلف روسیه به ویژه مسکو دستگیر و تعدادی نیز در درگیری با نیروهای امنیتی روسیه کشته شده اند.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه به تازگی اعلام کرد: بمباران مراکز داعش، جبهه النصره و سایر گروه های تروریستی در سوریه همچنان به شدت ادامه خواهد یافت.

پوتین در جمع مقام های ارشد سازمان امنیت فدرال روسیه گفت: داعش و سایر گروه های تروریستی فعال در سوریه شامل آتش بس نمی شوند و نابودی مراکز تمام این گروه ها در مناطق مختلف این کشور همچنان بدون وقفه ادامه خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا