ادعای خنده دار دونالد ترامپ درباره ایران

به نوشته وبگاه «صدای آمریکا » ترامپ روز گذشته (شنبه) در جریان سخنرانی در رقابت‌های انتخاباتی در پاسخ به سوالی پیرامون «رابرت لوینسون» مامور سابق پلیس فدرال آمریکا که ۹ سال پیش ناپدید شد، گفت : «ایرانی‌ها دقیقا می‌دانند که او کجا هست.» ترامپ در ادامه  گفت، اگر در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر …

به نوشته وبگاه «صدای آمریکا » ترامپ روز گذشته (شنبه) در جریان سخنرانی در رقابت‌های انتخاباتی در پاسخ به سوالی پیرامون «رابرت لوینسون» مامور سابق پلیس فدرال آمریکا که ۹ سال پیش ناپدید شد، گفت : «ایرانی‌ها دقیقا می‌دانند که او کجا هست.»

ترامپ در ادامه  گفت، اگر در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر سال جاری پیروز شود،  موضوع ناپدید شدن لوینسون را پیگیری می‌کند.

دونالد ترامپ با بیان این‌که ضعف آمریکا در ارتباط با ایران بی سابقه است افزود: «به ایران ۱۵۰ میلیارد دلار دادیم . آن‌ها کشوری خرابکار هستند و بیشتر این پول را کالاهای غیرآمریکایی خریدند. به عنوان مثال آن‌ها ۱۱۸ هواپیمای از ایرباس و نه از بوئینگ خریدند. آن‌ها و در روسیه این پول را  هزینه خرید موشک کردند و در اینجا (آمریکا) هیچ خرجی نکردند.»

گفتنی است، رابرت لوینسون ده سال قبل در ماجرایی که بارها ایران اعلام کرده است اطلاعی از آن ندارد، ربوده شد. آخرین بار این فرد که از او به عنوان جاسوس سازمان سیا یاد می‌شود، در جزیره کیش دیده شد. هنوز هیچ گروهی مسئولیت ربوده شدن احتمالی این فرد را بر عهده نگرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا