SQL Server ۲۰۱۶ همین هفته عرضه می‌شود

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، نسخه ارزیابی شده هم‌اکنون برای کاربران آزمایش‌کننده ارائه می‌شود و سپس مایکروسافت قصد دارد در تاریخ ۱۰ دسامبر در کنفرانس Data Driven از نسخه نهایی آن رونمایی کند. کنفرانس Data Driven که در آن «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت و برخی مشتریان این شرکت سخنرانی می‌کنند، بر نحوه به‌کارگیری داده‌های …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، نسخه ارزیابی شده هم‌اکنون برای کاربران آزمایش‌کننده ارائه می‌شود و سپس مایکروسافت قصد دارد در تاریخ ۱۰ دسامبر در کنفرانس Data Driven از نسخه نهایی آن رونمایی کند. کنفرانس Data Driven که در آن «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت و برخی مشتریان این شرکت سخنرانی می‌کنند، بر نحوه به‌کارگیری داده‌های آماری و تاثیرگذاری آنها در تحول کسب و کار تاکید دارد. یکی از ستاره‌هایی که قرار است در این کنفرانس از آن رونمایی شود SQL Server ۲۰۱۶ نام دارد.

سایت اینترنتی MSDN مایکروسافت نیز بر قابلیت‌های جدید نرم‌افزار SQL Server ۲۰۱۶ که قرار است این ماه در اختیار کاربران سازمانی قرار گیرد، تاکید کرده است. از جمله قابلیت‌های جدید معرفی شده در سایت مذکور می‌توان به UTF-۸ اشاره کرد. این قابلیت جدید که امکان اسکن موازی را هم برای شاخص‌های غیرخوشه‌ای فراهم می‌کند، در بخش Memory Optimized ارایه شده است.

همچنین یک قابلیت جدید موسوم به Stretch Database برای خدمات پردازش ابری Azure ارایه شده است که می‌تواند از چندین پتابایت داده پشتیبانی کند.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا