واتس‌اپ به همه خدمات پردازش ابری اصلی متصل شد

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، واتس‌اپ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد به‌روزرسانی جدید برای اندروید این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند فایل‌های مبتنی بر فرمت PDF را نیز ارسال و دریافت کنند. البته به‌روزرسانی مخصوص سیستم عامل موبایلی iOS تاکیدی بر اشتراک فایل‌های PDF نداشته است و در عوض کاربران مبتنی بر …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، واتس‌اپ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد به‌روزرسانی جدید برای اندروید این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند فایل‌های مبتنی بر فرمت PDF را نیز ارسال و دریافت کنند.

البته به‌روزرسانی مخصوص سیستم عامل موبایلی iOS تاکیدی بر اشتراک فایل‌های PDF نداشته است و در عوض کاربران مبتنی بر آن می‌توانند از خدمات پردازش ابری Google Drive، Dropbox، و OneDrive مایکروسافت عکس‌ها و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند.

کاربران در گوشی هوشمند آیفون از این پس یک منوی جدید در اختیار دارند که شامل گزینه Share Document می‌شود. زمانی که این گزینه انتخاب شود، یک منوی ثانوی باز می‌شود که در آن گزینه مربوط به ارسال فایل PDF موجود است و کاربران می‌توانند از اپلیکیشن‌های مبتنی بر فضای پردازش ابری از جمله iCloud اپل در این زمینه استفاده کنند.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا