رشوه مربی سرشناس به لیدر

موبنا – اخیرا شنیده‌هایی مبنی بر پرداخت رشوه از سوی سرمربی و کاپیتان یک تیم پرطرفدار تهرانی به یک لیدر این باشگاه برای تشویق شدن در بازی‌های خانگی به گوش می‌رسید که با تایید رئیس حراست فدراسیون فوتبال این مسأله تاسف‌بار رنگ واقعیت به خود گرفت. به نظر می‌رسد مبلغی که سرمربی و کاپیتان این …

موبنا – اخیرا شنیده‌هایی مبنی بر پرداخت رشوه از سوی سرمربی و کاپیتان یک تیم پرطرفدار تهرانی به یک لیدر این باشگاه برای تشویق شدن در بازی‌های خانگی به گوش می‌رسید که با تایید رئیس حراست فدراسیون فوتبال این مسأله تاسف‌بار رنگ واقعیت به خود گرفت. به نظر می‌رسد مبلغی که سرمربی و کاپیتان این تیم به لیدر باشگاه پرداخت کرده‌اند، برای پرداخت جریمه خدمت سربازی سربازان غایب این لیدر خرج شده و به همین دلیل ماجرا کاملا قابل پیگیری است.
حمیسی: لیدر گفت با آن پول خودرو خریده است
محمدحسن حمیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال درباره پرونده فوق به «شهروند» می‌گوید: «ما این مطلب را شنیده‌ایم و بررسی‌ها را آغاز کرده‌ایم. اتفاقا لیدر مدنظر را فراخواندیم و با او صحبت کردیم ولی در این بین دو مدل اتفاق افتاده است. تعدادی می‌گویند این اتفاق افتاده و تعداد دیگری می‌گویند چنین بحثی نیست و تنها یک تسویه‌حساب شخصی محسوب می‌شود. شخص مورد نظر صحبت‌های خود را با ما مطرح کرد ولی با مربی و بازیکن تیم هنوز صحبتی نکرده‌ایم. ما باید در ابتدا به نتیجه برسیم و سپس با افرادی که مدنظرمان هستند، صحبت کنیم. شخصی که به‌عنوان لیدر فعالیت می‌کند در صحبت‌های اولیه‌اش اعلام کرده خودرویی که خریده به صورت اقساطی و با وام بوده و پول آن از منبع دیگری تامین شده است ولی قرار است او اسناد و مدارک خود را جمع کند و پس از جمع‌بندی‌های لازم در این‌باره صحبت خواهیم کرد.»
آرزوی ترک این عادت غلط
قطعا بارها اتفاق افتاده و بارها هم شنیده‌ایم که یک مربی، یک بازیکن یا یک مدیر به لیدرهای تیمش پول می‌دهد تا او را تشویق کنند. همین فصل هم اگر برای دیدن بازی‌های تیم مورد نظری که سرمربی و کاپیتانش مورد اتهام هستند، به ورزشگاه رفته باشید،‌ می‌بینید که دقایقی قبل از بازی از جایگاه‌های خاص چه شعارهایی برای تشویق این افراد سر داده می‌شود. البته تشویق شدن از نوع خوب این اتفاقات است.‌ بارها دیده‌ایم برای فحاشی به یک بازیکن یا مربی خاص خط‌هایی داده می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا