آی‌ترون؛ پاوربانکی که در ۱۸ دقیقه شارژ می شود (+عکس)

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – پاوربانک آی‌ترون با استفاده از ایستگاه شارژ سفارشی خود می تواند تنها طی ۱۸ دقیقه به طور کامل شارژ شود و این ایستگاه شارژ می تواند از طریق سه درگاه یواس‌بی برای شارژ دستگاه های قابل حمل دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرد. آی‌ترون پاوربانکی قدرتمند با قابلیت شارژ سریع …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – پاوربانک آی‌ترون با استفاده از ایستگاه شارژ سفارشی خود می تواند تنها طی ۱۸ دقیقه به طور کامل شارژ شود و این ایستگاه شارژ می تواند از طریق سه درگاه یواس‌بی برای شارژ دستگاه های قابل حمل دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

2
آی‌ترون پاوربانکی قدرتمند با قابلیت شارژ سریع است که از ابعادی برابر با ۱۳ × ۷ × ۲ سانتیمتر سود می برد و ۲۶۶ گرم وزن دارد. این پاوربانک از طراحی جمع و جور برخوردار است و به راحتی می توان آن را در کیف حمل کرد. پوشش خارجی مقاوم آی‌ترون به خوبی از اجزا داخلی این محصول محافظت می کند.

3
این پاوربانک دارای بسته باتری قابل شارژ ۹,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می تواند بیشتر گوشی های هوشمند موجود در بازار را تا سه بار شارژ کامل نماید. با استفاده از یک ایستگاه شارژ اختصاصی، آی‌ترون تنها طی ۱۸ دقیقه به طور کامل شارژ می شود و تنها به سه دقیقه زمان نیاز دارد تا نیروی کافی برای شارژ یک گوشی هوشمند را در اختیار داشته باشد.

4
آی‌ترون به فناوری QC2.0 مجهز شده تا گوشی های هوشمند سازگار با این فناوری ماند گلکسی S6 را به سرعت و به راحتی شارژ کند. باتری های بادوام این پاوربانک چرخه استفاده بیش از یک هزار بار را امکان پذیر می کنند. همچنین، با استفاده از ویژگی محافظتی در برابر گرمای بیش از حد، شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه، اضافه جریان، تثبیت تعادل پویا، ولتاژ بیش از حد ورودی و خروجی، آی‌ترون شارژ ایمن برای دستگاه های کاربر را فراهم می کند.

1
پاوربانک آی‌ترون برچسب قیمت ۸۹ دلاری را یدک می کشد و عرضه آن از ماه می سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا