مطالعه ی آسان در شب با Invert کردن رنگ سفید و سیاه در صفحه نمایش توسط CF.lumen

موبنا- مطالعه‌ی متن و مطالب وب سایت‌هایی که از پوسته‌ی سفید یا روشنی برخوردارند، به خصوص در شب و تاریکی همواره یکی از دغدغه‌های کاربران بوده است و خیلی از کاربران معتقدند که مطالعه‌ی متن روی پس‌زمینه‌ی سفید و روشن در هنگام تاریکی باعث اذیت چشم‌ها خواهد شد. از همین رو اپلیکیشن‌های مختلفی حالت NightMode …

موبنا- مطالعه‌ی متن و مطالب وب سایت‌هایی که از پوسته‌ی سفید یا روشنی برخوردارند، به خصوص در شب و تاریکی همواره یکی از دغدغه‌های کاربران بوده است و خیلی از کاربران معتقدند که مطالعه‌ی متن روی پس‌زمینه‌ی سفید و روشن در هنگام تاریکی باعث اذیت چشم‌ها خواهد شد. از همین رو اپلیکیشن‌های مختلفی حالت NightMode را به خود اضافه کردند؛ اما اپلیکیشن‌های مهم‌تر همچون تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، کروم و … توجه خاصی به این درخواست کاربران ندارند و از همین رو، کاربران ناچار به استفاده از نسخه‌ی عادی اپلیکیشن‌ها هستند. اپلیکیشن CF.lumen اما امکان جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌تواند یک بار برای همیشه این مشکل را برای هر اپلیکیشنی حل کند. البته باید تاکید کنیم که این اپلیکیشن و روش عملیاتی آن تنها برای مطالعه‌ی متن‌ها مناسب است (مانند چت در تلگرام یا خواندن مطالب یک وب‌سایت) و در صورتی که قصد استفاده و تماشای عکسی را داشته باشید، CF.lumen نا امیدتان خواهد کرد که در ادامه دلیل آن را توضیح خواهیم داد.

مطالعه ی آسان در شب با Invert کردن رنگ سفید و سیاه در صفحه نمایش توسط CF.lumen

CF.lumen دارای چند فیلتر مختلف است که مانند دیگر اپلیکیشن‌های تنظیمات صفحه، نور قرمز یا آبی صفحه را دستکاری می‌کند تا بهترین حالت را برای شما به وجود بیاورد. اما در بین فیلترها، فیلتری با نام Invert وجود دارد که به کلی رنگ هر چه در صفحه نمایش قابل مشاهده است را برعکس می‌کند. از ساعت و استاتوس بار گرفته تا منوی Navbar همگی شامل حال این فیلتر خواهند شد. برای درک بهتر اینگونه تصور کنید که استاتوس بار سیاه رنگ شما تبدیل به یک نوار سفید خواهد شد و ساعت، آیکن وای فای و … که پیش از این سفید بودند، به رنگ سیاه دیده خواهند شد. این ویژگی باعث می شود تا در هر اپلیکیشن یا مرورگری که هستید، پس‌زمینه‌ی سفید به مشکی تبدیل شود تا مطالعه‌ی مطالب به راحت‌ترین حالت ممکن برای چشم‌ها تبدیل شود. همانطور که گفته شد این فیلتر تمام آیتم‌ها را Invert می‌کند؛ به این معنا که عکس‌ها، اموجی‌ها و … نیز به حالت بالا تبدیل خواهند شد که طبیعتا استفاده‌ی خود را از دست خواهند داد. بنابراین اگر تنها به دنبال مطالعه‌ی متن در تاریکی هستید، CF.lumen می تواند ابزار بسیار مناسبی برای شما باشد. این اپلیکیشن برای کارکرد نیازمند دسترسی روت خواهد بود و از طریق لینک‌های زیر به طور رایگان قابل دریافت است.

دانلود از مایکت
دانلود از گوگل پلی استور
منبع:زومیت|نویسنده:حمیدرضا مالکی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا