لاین در پی ورود به تالار بورس با بسته سهامی به ارزش ۳ میلیارد دلار است

موبنا- Never Corp در نظر دارد تا با عرضه‌ی سهام اولیه‌‌ی خود به ارزش ۳ میلیارد دلار وارد تالار بورس نیویورک و توکیو شود. با زومیت همراه باشید. اپلیکیشن پیام‌رسان لاین که در سال‌های اخیر موفق شده کاربران بسیاری را به سمت سرویس خود جذب کند، در نظر دارد تا وارد بازار بورس شده و …

موبنا- Never Corp در نظر دارد تا با عرضه‌ی سهام اولیه‌‌ی خود به ارزش ۳ میلیارد دلار وارد تالار بورس نیویورک و توکیو شود. با زومیت همراه باشید.

اپلیکیشن پیام‌رسان لاین که در سال‌های اخیر موفق شده کاربران بسیاری را به سمت سرویس خود جذب کند، در نظر دارد تا وارد بازار بورس شده و در قالب یک کمپانی سهامی عام به فعالیت خود ادامه دهد. Never Corp به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور اینترنتی فعال در کره‌ی جنوبی در نظر دارد تا عرضه‌ی سهام اولیه به ارزش ۳ میلیارد دلار را در تالارهای بورس نیویورک و توکیو آغاز کند.

براساس اطلاعات ارائه شده، آماده‌سازی برای به سرانجام رساندن عرضه‌ی سهام، آغاز شده و انتظار می‌رود تا پایان تابستان سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی سهام لاین در بازار‌های بورس باشیم. همانطور که اشاره کردیم، عرضه‌ی سهام لاین در دو تالار بورس توکیو و نزدک نیویورک انجام خواهد شد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که موسسات مورگان استنلی، گلدمن ساش، جی‌پی مورگان و نُمورا در حال فعالیت برای نهایی کردن عرضه‌ی سهام این کمپانی هستند.

اپلیکیشن پیام‌رسان لاین ماهیتی متفاوت از سایر اپلیکیشن‌های موجود دارد. این سرویس دارای درون مایه‌ای شبیه به شبکه‌های اجتماعی در کنار سرویس اصلی پیام‌رسان است؛ بطوریکه می‌توان در آن علاوه بر برقراری تماس‌های صوتی و چت متنی، انواع پست‌ها را شامل تصاویر به اشتراک گذاشته و از استیکر‌ها در پاسخ به پست‌های منتشر شده، استفاده کرد.

نظر شما در مورد عرضه‌ی عمومی سهام لاین چیست؟ آیا ورود به بازار بورس به نفع لاین خواهد بود یا می‌تواند این کمپانی را با اوضاع پیش‌بینی نشده‌ای روبرو کند؟

منبع:زومیت|نویسنده:حسین خلیلی صفا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا