در چند ثانیه ویدیو‌هایی فوق العاده بسازید

موبنا- برای ساخت یک ویدیو جدید هر موردی که دوست دارید مانند تصاویر، ویدیو‌ها، موزیک و متنی که می‌خواهید را اضافه کنید و خیلی سریع ویدیو بسازید. از جمله ویژگی‌های این وب‌سایت می‌توان به امکان استفاده رایگان و بدون محدودیت و ساخت ویدیو تا ۲۰ دقیقه اشاره کرد. این سرویس به صورت خودکار ویدیو‌هایی که …

موبنا- برای ساخت یک ویدیو جدید هر موردی که دوست دارید مانند تصاویر، ویدیو‌ها، موزیک و متنی که می‌خواهید را اضافه کنید و خیلی سریع ویدیو بسازید.

از جمله ویژگی‌های این وب‌سایت می‌توان به امکان استفاده رایگان و بدون محدودیت و ساخت ویدیو تا ۲۰ دقیقه اشاره کرد. این سرویس به صورت خودکار ویدیو‌هایی که اضافه کرده‌اید را برای شما ویرایش می‌کند تا بتوانید روی محتوای داستان خود تمرکز کنید.

website-day

در این وب‌سایت ۱۶ پوسته متفاوت در اختیار دارید که می‌توانید هر کدام را در صورت دلخواه تغییر دهید. از جمله کار‌های جالبی که درون ویدیو خود می‌توانید انجام دهید، اضافه کردن یک موقعیت مکانی، مسیر حمل و نقل، صدا و حالت آهسته است. همچنین می‌توانید ویدیو‌هایی که درون شبکه‌های اجتماعی پیدا می‌کنید را به این سرویس وارد کنید و آن‌ها را به شیوه‌ی دلخواه خود تغییر دهید.

از وب‌سایت stupeflix استفاده کنید و یک استودیوی فیلم‌ سازی برای خود در گوشی، تبلت یا کامپیوتر خود داشته باشید.

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا