ساعت کار شعب بانک سپه در اسفند ماه

موبنا- سیدعلی جلالی نظری گفت: کلیه شعب بانک سپه (غیر از شعب جاده ای، پادگانی و خدماتی) از روز شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ تا پایان سالجاری در استان تهران به صورت یکسره تا ساعت ۱۸ و در شعب تحت پوشش مدیریتهای شعب مناطق استانها یک ساعت بیش از ساعت فعلی باجه عصر مفتوح بوده و …

موبنا- سیدعلی جلالی نظری گفت: کلیه شعب بانک سپه (غیر از شعب جاده ای، پادگانی و خدماتی) از روز شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ تا پایان سالجاری در استان تهران به صورت یکسره تا ساعت ۱۸ و در شعب تحت پوشش مدیریتهای شعب مناطق استانها یک ساعت بیش از ساعت فعلی باجه عصر مفتوح بوده و به ارائه خدمت به هموطنان عزیز می پردازند.

مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه افزود: روز سه شنبه ۲۵ اسفند ۹۴ نیز ساعت کار باجه عصر کلیه شعب حداکثر تا ساعت ۱۶ خواهد بود.

وی اظهار داشت: شعب منتخب بانک سپه همچنین در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه، دوم تا چهارم فروردین ۹۵، از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ به عموم مشتریان خدمات بانکی ارائه خواهند کرد.

سیدعلی جلالی نظری خاطر نشان کرد: هموطنان و مشتریان می توانند جهت اطلاع از شعب کشیک نوروزی بانک سپه به سایت این بانک به آدرس www.BankSepah.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا