کریستین بیل از شوالیه تاریکی گفت

موبنا- کریستین بیل بازیگر سه‌گانه‌ی بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان معتقد است می‌توانسته این نقش را بهتر از این ایفا کند. این بازیگر بریتانیایی شخصیت مبارز شنل‌پوش را دچار اختلالات روانی تصور می‌کرده اما بر این باور است که در به تصویر کشیدن این تصور ناموفق بوده است. وی در ادامه به بازی هیث لجر …

موبنا- کریستین بیل بازیگر سه‌گانه‌ی بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان معتقد است می‌توانسته این نقش را بهتر از این ایفا کند. این بازیگر بریتانیایی شخصیت مبارز شنل‌پوش را دچار اختلالات روانی تصور می‌کرده اما بر این باور است که در به تصویر کشیدن این تصور ناموفق بوده است. وی در ادامه به بازی هیث لجر در نقش جوکر اشاره کرد و افزود هنرنمایی او در نمایش شخصیت جوکر نشان داده که فضا برای پیشرفت و عمل‌کرد بهتر وجود داشته است.

کریستین بیل از شوالیه تاریکی گفت

“من نتوانستم آن‌چه که می‌خواستم را در این سه‌گانه به نمایش بگذارم. هیث آمد و تمامی نقشه‌های من را از بین برد. شخصیت او و کارهایش بسیار جذاب‌تر از من بود. اما دیگر کافی است و نمی‌خواهم دوباره در نقش بتمن ظاهر شوم. ما کار خودمان را به پایان رساندیم.”

فیلم “بتمن در برابر سوپرمن” ۲۵ مارس سال جاری یعنی سه هفته دیگر به روی پرده‌ی سینما خواهد آمد. به گزارش تحلیل‌گران هالیوود ریپورتر پیش‌بینی می‌شود این فیلم فروش کمتری نسبت به “شوالیه تاریکی” و “شوالیه تاریکی برمی‌خیزد” داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا